Kjære dere.
Jeg skjønner dere synes det er dumt at det er lite aktivitet her inne, men det handler ikke bare om at noen bruker det andre forumet, er mange på ferie for tiden. Har tro på at det vil ta seg opp når den er over.
Det er jo jeg som har opprettet det andre forumet, men jeg kommer til å fortesette å bruke Fh, for jeg er helt enig i at det er viktig med åpenhet, i tillegg til at mange kan lese og få hjelp i sin prosess. Problemet er at der finnes en del ekle mennesker der ute, som liker å lese slike historier som blir lagt ut her, overgripere f.eks. Det skremmer meg og gjør at jeg ikke klarer å skrive om de vanskeligste tingene. I tillegg er jeg redd for å bli gjenkjent.
Ang det andre forumet (når man melder seg inn sender jeg en mail via forumet med regler), man må ikke skrive noe for å bli medlem, man kan også være helt anonym, men der er tre grader av åpenhet,
en offentlig (alle kan lese),
en for registrerte (der kan alle som er registrert lese og skrive)
en privat/skjult (der får man kun tilgang når man er kjent med de andre brukerne(er man tidl Fh medlem får man umiddelbar tilgang, da er det bare å oppgi det brukernavnet. og har fortalt litt om seg selv)
I tillegg får man en dagbok som man kan skrive i som man selv vil. Den velger man 100% selv hvor åpen man vil ha, man kan ha den skjult for alle, åpen for alle, eller velge ut de man selv ønsker at skal kunne lese den.
Og ikke en gang jeg som administrator ser mer enn det brukernavnet/mailadr dere oppgir. Mailadr er jo heller ikke noe problem å gjøre anonym, man kan lage seg en ny mailadr både hos hotmail, yahoo og gmail bl.a.
Litol..jeg savner deg der inne, må innrømme det, har et håp om at du vil melde deg inn, men kan jo ikke tvinge deg..du er jo liksom "en av oss." og husk, finner du ut at det ikke er noe for deg allikevel, er det jo bare å slette profilen. klem til deg, og dere andre selvsagt =)