Ler meg ihjæl!3-innlegg har dundra inn og jeg som vil være totalt usynlig!!!LOL:
En"høne"til...
(5 innlegg) (2 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Hei Litol.
Skjønner at du sikkert har det vanskelig. Jeg velger å svare deg, selv om du skrev at du ikke trengte svar. Det kan godt være du selv vet om det jeg vil skrive til deg, men jeg har allikevel lyst å skrive det.Det er skremmende, voldsomt og vanvittig overveldende å ta turen innom SMI for første gang. Slik er det for alle brukerne der. Det å skulle innlemme noen i sine vanskeligheter, våge å ta litt plass, våge å være litt sårbar, det er fryktelig vanskelig.. Jeg kan nesten garantere deg at alle sitter med de tankene etter sitt første møte der. Og veldig, veldig mange sliter med tanken om hva de der syntes om deg. Jeg hadde det også sånn første gang. Jeg klarte heller ikke være der særlig lenge første gang. Tror jeg var der i en halv time, så måtte jeg ut, måtte bort.. Og min kontakt sa til meg at det var noe hun hadde hørt fra nesten alle hun hadde hatt første samtale med, eller i etterkant.
Det hun sa til meg var at hun håpet jeg ville klare å fortelle henne hvilke tanker jeg satt med, slik at hun fikk muligheten til å avkrefte dem. For hun mente at alle har rett til å ta plass, alle har rett på å bli sett.
Jeg håper derfor du klarer å ikke gi opp, ta mot til deg og kontakt hun du snakket med, fortell henne hvordan du opplevde denne første gangen og fortell litt om disse tankene. Jeg kan garantere deg at du vil få bekreftelse på at det jeg har skrevet. Men det er ditt valg om du gjør det eller ikke.
Når man ikke har latt seg selv få lov å ta plass, da er det en prosess å komme dit at man tørr det, våger det, orker det. Slike ting er fryktelig skummelt i starten, men det blir bedre etterhvert..
Lykke til Litol, jeg syns ihvertfall det var flott og veldig modig av deg å dra dit!
Klem til deg!Skrevet for 1 år siden # -
Hehe.. Det gjør jo ingen ting at det ble litt flere innlegg, enn du hadde planlagt.. Da kan man bare le litt, eller hva? Hehe..
Skrevet for 1 år siden # -
Takk for svaret da,Mayalille
Skjønner dette veldig godt igrunnen,det er bare så utrolig at man kan romme slike ytterligheter,to styrker som sloss innbyrdes.Virkelig sloss.Slitsomt og er glad jeg ikke trenger å SNAKKE med noen i dag,bare ro og fred og bare meg...Du ser jo selv hvor tullerusk jeg er i dag.LOLSkrevet for 1 år siden # -
Jeg syns ikke du er tullerusk i det hele tatt Litol. Skjønner deg godt. Det er slitsomt når hodet er så splittet..
Er godt med litt "fred og ro" når der ikke er ro innvendig. Ta den tiden du trenger, ta gode valg for deg selv.
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.