Enda en ny natt.. Hodet er så trett at jeg nærmest svimler, alt surrer rundt.
Men å gå og legge meg? Neeeida..
Utsette, utsette, utsette..
Vet jo også så utrolig godt at jeg ikke får sove hvis jeg legger meg. Jeg vet at alt kommer tilbake med en gang jeg slukker lyset.
Er bare så utrolig lei av å nesten aldri sove.. Har ikke sovet en god natts søvn på flere måneder. Det er jo heller ikke bare det at jeg ikke får sove når jeg legger meg, jeg våkner utrolig mange ganger i løpet av natten og våkner tidlig hver morgen, uten å få sove igjen. For et par dager siden skulle jeg være flink og la meg derfor tidlig, tror den var rundt 23. Utrolig nok sovnet jeg fort, men så våknet jeg igjen kl 02 og ikke søren om jeg fikk sove igjen. Lå i flere timer å prøvde, men nei..
Hun fra SMI nevnte det også, sist jeg snakket med henne. "Jeg kan ikke huske sist du sa at du hadde sovet gjennom en hel natt." Jeg trodde egentlig ikke det var såå ille, men innså at hun hadde rett da hun sa det.
Man blir bare så vanvittig sliten uten å få sove nok.. Som om man ikke har nok med andre ting liksom..
Jeg skal til legen til uken, så jeg ble enig med hun på SMI om at jeg nå må be om noe å sove på. Jeg liker det ikke. I tillegg har jeg fra før prøvd mange forskjellige piller, uten at de har funket det grann.. Men må jo gjøre noe! For det er helt uholdbart å gå sånn. Føler at jeg holder på å bli sprø!!
Noen som har noen tips på hva på dette her? Noen som har slitt med dette, men fått det bedre?