Velkommen til Faen Heller forumet
(9 innlegg) (6 deltakere)-
Denne kategorien er 'åpen', det vil si at her kan du diskutere akkurat det du måtte ha på hjertet! Kom gjerne med tilbakemeldinger om den nye nettsiden og forumet vårt. Er du ikke registrert enda kan du gjøre det nå ved å velge 'Registrer' i menyen øverst og følge veiledningen
Skrevet for 4 år siden # -
Gratulerer med nye sider og nytt forum!!Skrevet for 4 år siden #
-
Så flott!
Endelig!!Skrevet for 4 år siden # -
Det er så fint at vi endelig har fått forum:) Men....? Hei, folkens! Kom inn og snakk, da vel!
Det tar nok litt tid før man venner seg til å bruke et slikt forum. Jeg håper alle de som har pleid å 'diskutere' i den gamle gjesteboken kan gjøre det her på forumet fremover. Jeg kan forøvrig opplyse at den nye nettsiden snart passerer 1500 unike besøkende siden 3. september!Skrevet for 4 år siden #
-
1500? Det er ikke værst. Vi når ut til folket, skjønner jeg
Hei! Gratulere med en flott side.:) Bra at det er blitt et eget forum. Flott stå på folkens:)Skrevet for 4 år siden #
-
Takk, for et fantastisk arrangement 4. oktober i Trondheim! Var både på seminaret og på konserten. Veldig godt å kunne prate høyt om incest og problemene rundt seksuelle overgrep. Foredragsholderne gjorde inntrykk på meg, gav meg motivasjon til fortsette å jobbe med meg selv og hjelpe andre rundt meg. Det er en vei ut!Skrevet for 4 år siden #
-
Heisan! Nå har jeg endelig lært meg hvordan dette fungerer, og jeg må si at jeg er meget imponert. Jeg har sittet og lest flere innlegg fra flere tema, og det er så stort at så mange allerede har delt sine historier med oss. Dette må da være det perfekte sted for alt helsepersonell. Her kan de virkelig lære om hva livet gjør/har gjort med oss som har vært utsatt for seksuselle overgrep. Dette må være Norges beste lærebok rundt temaet incest og seksuelle overgrep. Kanskje det kan være en ide og lage en bok når vi har materiale nok. Absolutt noe og tenke påSkrevet for 4 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.