var han en nabo eller et uhyre?? del2.
(2 innlegg) (2 deltakere)-
mamma sa hele tiden...; vil hu ikke gå opp en tur?? jeg ville jo egentlig men så kom han ned å spurte mamma om ikke jeg kunne komme opp til han en tur for å hjelpe han med noe.. og mamma svarte ALLTID JA :/ det var veldig trådt egentlig... jeg fikk problemer med å være med andre... trakk meg egentlig ut ganske mye... jeg hadde problemer med å snakke med folk uten at det ble feil og det ble ikke slik jeg ville at det skulle bli... jeg ga feil intrykk til folk og hele pakka... jeg flytta da litt etterhvert og det gikk egentlig ganske greit inntil folk begynte å snakke med meg... ingen forstod meg! jeg ville helst sitte alene, uten NOEN. jeg hadde ei venninne der jeg bodde før og hun var kjempe grei:D men så er det en jobb som kom i veien men hun ble med
det var jeg så kjempe glad for!
men så viser det seg at vi likte samme gutt også er nesten hun sammen med har, og kan vell innrømme det at jeg var litt sjalu.
jeg ble med hun på et gjøpe senter for å møte han. det var greit det. men da sender han meg ei melding og sier;
det er ikke hu jeg liker! det er deg, det er derfor jeg har holdt meg så nære hun, for at vi skal kunne ha kontakt!
jeg tenkte ; jøss en som egentlig liker meg !! endelig noen som liker meg tilbake!! det er den eneste jeg har likt som har likt meg tilbake !!
det var det jeg tenkte.
dum som jeg var, ble jeg sammen me'n:(
det varte i EN dag!
men etter det så ville ikke hu snakke med meg mere, og det forstår jeg egentlig.
---------------
nå er det det problemet på skola da! nå vil ikke hu vennina jeg har her, vil ikke hu prate med meg fordi jeg ikke vil snakke og ha samme interesser. det forstår jeg og forsjåvidt. men jeg er lei for det... jeg klarer ikke å gjøre noe sæ rlig med det men dette er den beste forklaringen min...
jeg er lei meg Christian for at jeg Dumpa deg! men jeg forstår egentlig først nå at du forstår meg!
elsker deg virkelig!!<3
JEG SIER DET HEIDI!! JEG ER KJEMPE LEI MEG!! vet du aldri kommer til å tilgi meg... men nå har jeg i allefall forklart meg!
jeg sier det til deg og BEATE!! LEI MEG!!Skrevet for 3 år siden # -
En tragisk historie - Håper de forstår hvor lei deg du er en gang. Er det gode venner så vil tingene falle på plass - Om ikke så er de ikke verdt ditt vennskap...Dessverre så vil slike ting følge deg livet ut, men det viktigste er å finne en måte og leve med det på og ikke i det... Lykke til videre....Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.