var han en nabo eller et uhyre? del 1.
(2 innlegg) (2 deltakere)-
jeg vil begynne slik det begynnte for meg. kan kansje virke som en histore men det er slik det skjedde, og jeg tør nesten ikke å skrive alt sev om jeg har veldig lyst. jeg hadde akkurat fyllt 5 år. og jeg hadde akkuratt flyttet med moren min, ste far, ste søster(2 år eldre enn meg) og ei halv søster(7 år yngere enn meg). det er også en i magen sa mamma heletiden. jeg skulle få en bor, vi visste ingen navn ennå men mamma var nesten i termin. det var sommer og jeg pleide å gå ute bare i shorts el bade truse. jeg hadde altid 3-7 cm med hår på hodet og det var jeg ganske fornøyd med. jeg ble mobbet på skolen, og mange spurte om jeg var gutt eller jente. jeg hadde ei venninne, jeg aldri vil glemme hun er den eneste som har stillt opp for meg og det har hun altid gjort. når jeg kom hjem var det altid noen som mobbet meg på bussen. jeg kom altid hjem gråtende. det var en på bussen som mobbet meg og masse. jeg ble veldig oppgitt !! når jeg kom hjem, var altid naboen min i vinduet og vinket på meg(?). jeg løp inn til mamma og spurte om jeg kunne hjelpe naboen min med noe mamma synes altid at det er trivelig at jeg kommer på besøk hos folk. så hun svarte 'ja'. jeg løp opp til han og jeg ringte på. ingen som kom ut, ( neimen da går vi inn tenkte jeg, det var jo han som vinket meg inn.) jeg kom inn i gangen og jeg tok av meg skoene, og gikk ut på kjøkkenet. der satt han. han var vell rundt 80-83 år tror jeg. han spurte om jeg ike hadde lyst til å lage pannekaker(?), og jeg svarte ja. jeg fant en bolle og begynte å piske eggene. han fant frem resten. jeg begynnte å steke pannekakene og jeg synes det var kjempe morsomt. plutselg kommer han bak meg og holder rundt meg og kysser meg og jeg synes det var ekkelt !!! jeg prøvde å skyve meg unna men det virka ikke helt. men til slutt slapp han. jeg tror vi spiste pannekakene og de var egentlig kjempe gode om jeg får innrømme så. jeg tar gjerne imot tilbake meldinger ifra folk som har opplevd lignende. del 2 kommer når jeg får kommet meg på pc'n igjen:)Skrevet for 3 år siden #
-
Syns det er bra at du vil fortelle historien din, dvs bra for din del. Det er en god måte å få det ut på det også. Så skriv historien din slik du vil, og i det tempoet som kjennes best ut for deg. Jeg leser del 2 om den kommer. Lykke til videre!Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.