Har et vedlig dårlig selvbilde.. føler meg helt forfedelig noen ganger og noen ganger går det greit. har jo alltid hatt det slik, selvforakt og følt meg mislykket! tenker at eg er sikkert ikke så gale da..sikkert berre oppi hode mitt, selv om det er vanskelig prøver jeg å tenke det.. noen ganger griner jeg bare for jeg føler meg så ekkel og fæl. Har og følt endel i det siste at jeg ser unormal ut.. når jeg ser bilde og slikt.. alle sser så normale og skjønne ut, men nei jeg ser ikke normal ut i det hele tat,men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor.. Men er HELT sikkert noen ganger på at jeg skiller meg ut og ser unormal ut og tror andre ser at jeg se rar ut... vet ikke heller..sier det til typen min han er jo ikke enig men...han er jo gla i meg..tør ikke spørre andre for da ser de det sikkert at ja jeg ser litt rar ut!! Vet ikke,klarer ikke se meg sselv hvordan jeg egentlig er, vet virkelig ikke...føler meg bare rar og unormal og ekkel!! og ekkelt når jeg føler at kanskje jeg bare er full i vrangforestillinger...hmm...
unormal
(1 innlegg) (1 deltaker)-
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.