the end
(3 innlegg) (3 deltakere)-
Et gråtende ansikt bak et usselt hår, en sprøyte settes i et åpent sår. To sløve øyne, en skjelven kropp, en forgiftet hjerne sier stopp. Hun finner et sted hun kan søke ly, og setter den brukne sprøyta på ny. Hun synker sammen, det er skjebnen som rår, hun var bare 17 og døde i går.. Sånn tenker jeg noen ganger er utveien..Skrevet for 3 år siden #
-
Kjære problembarn. Det er så trist og lese det du skriver og jeg skjønner og forstår hvordan du har det.:( Jeg har selv følt meg som et null og min selvtillit har vært like lav, men jeg har fått hjelp til å komme meg videre i livet. Jeg har jobbet med meg og mine problemer over år, og du verden hvor glad jeg er for at jeg oppsøkte Senter mot incest. Det var der jeg fikk min hjelp. Jeg tror jeg har svart på innlegg fra deg tidligere, og jeg sier det igjen DU ER IKKE ET PROBOLEMBARN. Det er andre som har skapt problemer for deg, dessverre, men det er du som må gjøre noe med det. Jeg ber om at du søker hjelp på det stedet der du bor. Du må få hjelp til å få ryddet opp i ditt indre kaos. Hva om du starter med å skrive ned det du har opplevd. Skriv stikkord hvis du synes det blir for mye. Oppsøk et senter, søk sammen med andre som har opplevd det samme som deg, for dem er det mange av. Jeg forstår også veldig godt at du ikke ser noen løsning akkurat nå, men den finns der, bare du leter. Det er forferdelig tøft og jobbe med seg selv og en slik problematikk, men en gang må du starte og start NÅ. Jeg er sikker på at du også til slutt vil få et verdig liv, noe du absolutt fortjener. I Malvik kommune i Sør-Trøndelag finnes det et Traumetilbud for oss som har opplevd seksuelle overgrep og incest. Kan det være et alternativ for deg å søke deg dit? Snakk med legen din om det snarest. Det er en meget flott plass hvor du får god hjelp til å bearbeide dine traumatiske opplevelser, og hvor de virkelig tar denne problematikken på alvor. Jeg ønsker deg lykke til og stå på videre, ikke gi opp:) Hilsen KariSkrevet for 3 år siden #
-
Hei på deg lille venn. Eg er så enig med Kari, du må oppsøke hjelp!!!!!! Kari du skriv veldig godt Eg og sdkjønner hva du mener når du av og til føler at du ikke orker mer, vil gjøre slutt på det. Var helt nede i Kjelleren selv eg. Ønsket berre å få opp den siste lemmen, slik at eg kunne krype under golvet og aldri komme opp att. Men, noe i meg ville opp igjen. Eg hadde noe gode stølttespillere og så skrev jeg og skrev jeg og skrev . Fikk ut alt og satt det på papiret. Så kunne jeg begynne å bearbeide. Det er en helt forferdelig jobb. Men, det er ens eget liv og fremtid det er snakk om. Og den er det virkelig verdt å kjempe for. Lever i dag ett godt liv. Det som har skjedd vil alltid vere med meg, men det er eg som styrer det nå. FÅ HJELP DET TRENG DU. SKIKKELIG HJELP. Mista nettopp ei vennine xom ikke orket livet mer. Vi vil ikke miste deg. Stå på vennen, du klarer det, du er sterk innerst inne for du har opnet deg for oss her. klemSkrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.