Sitter nå og ser på tv,er på denne nettsiden,steker pizza,drikker øl,røyker,støvsuger og vasker huset... Jeg er så flink til å utsette ting til siste liten,til og med å presse denne til jeg bare MÅ. Mannen min kommer hjem fra 14 dager på jobb borte i morgen. Jeg har lovet at jeg skulle ordne og vaske i huset til han kommer hjem. Jeg kan totalt forstå ham,og at det er godt å komme hjem til ting i orden. Men,nå er det bare stress og redsel for at han blir sur/sint som gjør at jeg prøver å få gjort det verste i alle fall. Jeg gjør mere nå enn for ca. 2 år siden,men det er ikke noe i forhold til alt jeg gjorde før. Det hadde vært enklere om jeg hadde en somatisk sykdom. Nå er jeg bare "lat"...
Tanker
(6 innlegg) (3 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Blir sliten bare av å tenke på alt det der.. puh!!
Jeg også utsetter alt til siste liten..orker ikke noen ting egentlig..Alt hadde vært enklere om man var somatisk syk. Da hadde man som regel også hatt en friskmeldingsdato.. Nå er alt uklart og uvisst..
Men du er ikke lat, act, fordi om du ikke orker alt dette. Man er syk selv om det er psykisk. Og det er lov å være sliten når man har mye man sliter med.Skrevet for 1 år siden # -
HERRELIGHET HVOR JEG KJENNER MEG IGJEN !!! måtte bare ROPE det ut !!!
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden # -
Ja,jeg vet vel egentlig det... Men mannen min forstår det ikke helt. Før jeg møtte ham var jeg sammen med en,la meg pent kalle ham en psykopat,som krevde utrolig mye av meg. Til slutt visste jeg ikke hvem jeg var,hva jeg sa og mente,hva jeg gjorde.. Skrev opp alle avtaler,diskusjoner og meldinger for å vite hva som egentlig skjedde og ble sagt. Men,det hjalp jo ikke mot en som var mye sint,utnyttende og manipulerende. Jeg fikk til og med skylden for at det var dårlig vær!! Han jeg er sammen med nå er en flott fyr,men frustrasjonen over hvor lite jeg bidrar slår ut i hytt og pine. Jeg prøver og forklare at fordi jeg føler meg trygg nå,så kan alle mine problemer komme opp i dagen. Vi har det egentlig veldig bra (minus sexen,for det har jeg problemer med), så det er sagt. Trengte bare å lufte litt.
Skrevet for 1 år siden # -
Ja,ROP DET UT PERNILLE ! Det er flott!
Skrevet for 1 år siden # -
hehe Takk act :o) det gjorde veeeeeeldig godt !!!
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.