I dag renner tårene mine hele tiden. Vet ikke sikkert hvorfor. Mest sansynlig er de fordi jeg nesten ikke har sovet i natt. Grunnen til at jeg ikke sov var eit sykt tankekjør. Tankekjør er grusomt. Det føles som en spiral som går fortere og fortere oppover, og blir mer og mer uhåndterlig. Så i dag verker jeg i halsen, magen.... Hele meg.Føler meg som en gammel vaskefille. Tankekjøret bler satt igang etter at jeg hadde jobbet i går kveld. Var sent hjemme,og allerede i bilen hjem begynte de. Jeg klarer ikke forklare helt hva de var som satte meg ut. Men når jeg er sammen med noen bestemte personer, har jeg ofte denne vonde følelsen, som setter meg sånn ut, og som gir meg et slikt tankekjør. Nå lurer jeg på hva de egentlig handler om. Jeg føler di måler meg; om jeg er flink nok, dyktig nok, jobber mye nok osv. Og de verste er at jeg føler de er viktig for meg at di er fornøyd med meg.. Alle må være fornøyd med meg.. Jeg vet de er en syk tanke- men den har holdt meg våken mange netter. Jeg håper den en dag forsvinner. Jeg håper det en dag blir slik at hode og hjerte er enige om at de er ikke så viktig hva alle andre mener.. Men akkurat nå føler jeg meg som et ensomt, redd lite barn som trenger noen som passer på meg, og bekrefter meg.. Uff - der sa jeg de. Vanskeligå si ordene- vanskelig å vise sin sårbarhet.. Kanksje jeg kommer til å angre?
Det andre er de at jeg skal til gynokolog i dag. Ikke noe kjekt de, men har liksom aldri følt de har vert katastrofe heller. Tror de er fordi jeg har vert ekspert på å legge lokk på følelser, og spille skuespill.. Men nå når jeg har begynt å kjenne etter, blir de plutselig en litt annan greie. Begynner å tenke på alt mulig. Tror jeg må ha mannen min med meg. men syns de er pinlig.. æsj,åååå vrææl. Jeg vil ikke, tørr ikke. orker ikke ..,men må! Ta meg i sammen! Orker ikke dusje, men må!
æsj dette vart et dumt og rorete innlegg- men måtte bare...