takk
(2 innlegg) (2 deltakere)-
til farmor47 som svarte på et innlegg jeg skrev her inne... takk, jeg satte stor pris på svaret. men oj. nå har jeg slettet det. greide ikke å ha innlegget stående. hele helgen har jeg gått og skammet meg over at jeg skrev det, satte ord på det vanskeligste i livet i et likefremt språk, det føltes forferderlig, brukte så lang tid på det og så klarte jeg ikke å la det bli stående. det er vel først og fremst det. det er jævlige følelser. men kanskje jeg kan klare å skrive ærlige innlegg her inne en annen gang. jeg har akkurat oppdaget dette forumet og det har vært en virkelig stor opplevelse, takk til alle her inne som skriver, jeg kjenner meg mindre alene i verden. og det er så skummelt å kjenne seg sånn igjen i det som settes ord på her inne. det er som om det handler om en selv. okay. da var det forrige innlegget borte - jeg beklager det...Skrevet for 3 år siden #
-
jeg håper du vil skrive nye inlegg her, som du velger å la stå. Det kan være tøft å lese det man har skrevet selv, og direkte skummelt å tenke på at andre leser det. Hva om noen kjenner igjen det jeg skriver, hva om de skjønner at det er meg? Hva om de synes det er teit, at mine tanker og følelser er småtterier iforhold til deres? Mange tanker flyr gjennom hodet.. Jeg slet også litt i begynnelsen, etter å ha lagt ut min "hemmelighet" her. Men jeg tror det er viktig at vi gjør det; at vi forteller. Vi trenger den terapien, og andre trenger å lese det, trenger å se at det er andre som har opplevd mye av det samme.Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.