Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Ta tilbake livet..
(3 innlegg) (2 deltakere)-
Det kommer til et punkt der man bare må bestemme seg og gå videre med det. Ikke la det henge over deg noe mer. Ta et valg som skal og må forandre livet ditt. Ta livet tilbake!
...
Begynne snakke om det, oppsøke proffesjonell hjelp, kutte ut de menneskenne som ikke er noe bra for deg og gå en ny vei med livet. Treffe likesinnede og rehabilitering for traumene.
Jeg har begynnt snakke om det, oppsøkt proffesjonell hjelp, kuttet ut noen av menneskene som ikke er bra for meg og snakker med likesinnede her
Rehabilitering er neste steg, og jeg håper at det vil hjelpe, det er mitt siste håp!...
Det er en lang lang vei å ta livet tilbake, men jeg har iallefall begynt...Skrevet for 2 år siden # -
Du er kjempetøff som har tatt steget og begynt på den lange veien. Belønningen ligger der fremme. Lykke til!Skrevet for 2 år siden #
-
Ja, ett steg frem og ti tilbake... Nå blir det ikke rehab heller.. Betania Malvik nedlagt fra nyttår? Men jeg har begynt. Får bare finne nye veier å gå igjenn.Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.