"Ta tilbake makta!!"
Sviktet
(4 innlegg) (4 deltakere)-
Sviktet av mor Beskylt for å drive hor Misbrukt av fetter Utallige søvnløse netter Konfrontert hun ble Fortsatt prøver hun å benekte det Forståelse hun tror hun har Ikke på nært så mye som min far Hjerneskadd han ble Likevel klarer han å se Min fetter Jeg håper han dør!!! Ville alt da blitt som før?Skrevet for 3 år siden #
-
Det skjærer meg i hjertet å lese vers etter vers. Det skal ikke mange ordene til for å skjønne at din historie er utrolig sterk, og jeg ser mange ord og ikke minst følelser mellom linjene her. Veldig bra skrevet Lilo. KlemSkrevet for 3 år siden #
-
Sitter her å leser diktet ditt, tenker på deg. Mange følelser og godt beskrevet med få ord.... Å ønske seg et liv, slik det var før........drømmer med deg. Om ikke alt blir som før, kan vi ihvertfall håpe på å finne en måte å stable livet til noe bedre enn slik det er nå.... selv om d er så jævla urettferdig som det kan bli. Du har ikke fortjent denne behandlingen. KLEMSkrevet for 3 år siden #
-
Deter sterkeord. Kjenner meg att i en del ikkje i alt. Men det er jo fordi det var min far som var overgriper. Men hos meg også var det min mor som ikkje så, og som ikkje benekter at det har skjedd, men benekter at ho kunne ha sett og forstått. Det er ett sterkt og godt dikt, som krever ettertanke og som en bør lese fra tid til annen. Her regener det på tvers i dag, og eg setter pris på at eg skal vere inne heile dagen. Det er noe eg har lært av min prosess. Sette pris på dei små ting, se det lyse i det meste. Ikkje alt klarer en å snutil det gode, men veldig veldig mye, Stå på vennen, så når du fremSkrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.