Nå har eg gått ei veke, minst, å verkt nederst i ryggen, og baken. Det er så grusomt. Kjennes som han trenger seg inn bak.De kjennes som han er der. Bak meg heile tida. veit at eg må jobbe med de i morgon hos psyologen. Men de er så vondt å gå inn i de. Sjuk urettferdig at han berre går rundt med rak rygg..ÅÅå . de er så urettferdig. Sjukt urettferdig.
så utrulig lei heile skiten
(6 innlegg) (4 deltakere)-
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 2 år siden #
-
Du sa det der Verdifull! Det er urettferdig, blodig urettferdig..
Lykke til imorgen..
Skrevet for 2 år siden # -
huff ja, er lei jeg og....det kommer i bølger, gjerne på 1 - 3 uker i slengen med dype bølgedaler...så kommer en liten pause hvor jeg trekker meg unna å ikke orker være tilgjengelig til å snakke om overgrepene eller noen ting som har med det å gjøre. så er det på nytt ignjen....med minner ,følelser å hele driten...er glad for pausene puhh!!!
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 2 år siden # -
gleder meg til de- en pause!Foresten, jeg har hatt pause i mange år. Så jeg vil vite hva som har skjedd med meg. Vite alt! Og prøve å ta de inn!
Sykt ja!! Jeg rømmer, men fortiden innhenter meg holder tak fast bak i meg.. Vil ikke mer! men han skal ikke få vinne, det skal JEG! Han gjordet det, men aldri mer! ...
Lykke til verdifull det er en lang vei å gå, måtte huske på, rote i minnene og kjenne på følelsene som vi rømmte fra... Klem!
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
TAKK Janne Helen. trenger både klem og lykke til
klem tilbake
Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.