jepp.. men det er derfor jeg syns det er så godt å ha dere her inne, for da får man tilbakemelding, hjelper så utrolig mye!
så mange ord er gjemt
(41 innlegg) (7 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Ja helt enig med deg :o) men sku ønske det var mulig å sende meldinger privat og, er noen her jeg godt kune tenkt meg å snakke mere (dele erfaringer med ) med enn bare sånn åpent her, men skjønner jo hvorfor det er slik da. (feks facebook eller msn)
sammtidig er det godt det er så privatTaushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden # -
ja, syns det er synd at man ikke kan det lenger, man kunne det før.. Men det går jo ann å opprette anonyme hotmail adr og legge det ut her, så kan de som vil kontakte deg der? Jeg har en slik. Tror jeg har lagt den ut her inne et sted. kan godt legge den ut en gang til, er bare å skrive hvis du skulle føle for det,hadde bar vært hyggelig, men er ikke noe press.
For det er litt godt også, at det er litt anonymt, men da er det greit med en sånn anonym hotmail adr, da vet folk fortsatt ikke skikkelig, hvem du er..hehe..
Skrevet for 1 år siden # -
jeg har ikke en annonym hotmail , er det greit for deg eller ?
er helt greit =) hvis du skriver, så kan du gjerne få min ordentlige mail, men vil ikke legge den ut her..
okk, da har du snart mail da :o)
så hyggelig!
skummelt :o) nå er den sendt !! ( skummelt på en bra måte altså)
hehe.. skjønner hva du mener!
Dette diktet var bare helt utrolig bra skrevet. Selv om det var trist, syntes jeg det var utrolig fint. Du har virkelig klart å sette et bilde på hva mange av oss føler <3
"Ta tilbake makta!!"Skrevet for 1 år siden # -
Tusen takk Lilo :o)
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.