ja.. er fin den pernille.. han har forøvrig mange fine sanger han.
så mange ord er gjemt
(41 innlegg) (7 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Ja han har det :o) mange sterke ord man kjenner seg igjen i.
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden # -
så sant, så sant.. har imidlertid perioder hvor jeg ikke orker å høre hans musikk, det blir for tøft rett og slett, for tekstene hans inneholder ofte så utrolig mye.
Skrevet for 1 år siden # -
Dagbok,ja.Jeg skrev dagbok det siste året på akademiet+de påfølgende 2 år.De årene allt kollapsa og jeg gikk til psykolog.Der begynte"personene"mine å bryte gjennom og jeg ble så skremt.Om han bare kunne fortalt jeg dissosierte,husker bare at han"hoppet"i stolen.Og jeg var i forhold med en bifil mann.Da jeg hadde flytta tilbake til Oslo hadde jeg dagboken i bokhylla,men det ble for urolig"bråkete"for meg så jeg kastet den.Det har jeg angret siden.
At han ikke sa jeg trengte mer hjelp i Oslo,ordna noe for meg,hjalp meg med det:jeg var ikke kapabel til det selv,turte ikke engang å oppsøke SMI.15 år av mitt liv i hengemyr...Ille var det med meg den gang,bedre er det nå.Skrevet for 1 år siden # -
Act!Leste over om homeopaten,det er helt syyykt hva som kan skje med en,tenker du på å anmelde ham?det er absolutt på sin plass,så mister han lisensen forhåpentligvis,selvom det er 20 år siden.
Fint å ha deg på siden her,velkommen!Skrevet for 1 år siden # -
Helt enig med Litol på det punktet, absolutt på sin plass å anmelde! Jeg har sagt det før, men sier det igjen, utrolig hvor mange syyyyyke mennesker det finnes der ute!
Fant en annen sang av Bjørn Eidsvåg, men vet ikke om det var så bra å høre den, for den trigget.. Den var sikkert ikke skrevet slik jeg tolket den, men ting skjer automatisk oppi hodet midt.. Huff.. Kanskje det er bare meg også og kanskje jeg bør høre den noen ganger, slik at jeg klarer å forandre hvordan jeg tolker den..hmm..
skjønner hva du mener...klem <3
huff..ja.. bra det ikke bare var inni hodet mitt..var litt redd for det.. klem tilbake
hehehe..nei..ikke bare inni ditt hode *grøsselige tanker svirrer *
var ikke meningen å trigge andre nå da.. kanskje dumt å legge den ut her..
nei var ikke dumt i det hele tatt...det er bare sånn det er, det som kommer må jo ut !!
ok..er sant det.. takk!
:o) vi må ta annsvar for oss selv, å om man ikke vil trigges er vel ikke dette rette forumet uansett hehe.
du har så rett.. men sånne tanker kommer automatisk..hehe..
ja ikke sant :o) sånn er det med meg og...så mye enklere å se det fra andre siden.
Skrevet for 1 år siden #
Svar »
Du må være innlogget for å skrive.