Rogaland
(8 innlegg) (6 deltakere)-
Dette er stedet for oss som bor i Rogaland! Her kan vi dele tanker og erfaringer, enten vi har opplevd incest/seksuelle overgrep eller vi er pårørende/kjenner noen som er utsatt etc. Kanskje har noen av dere erfaringer fra forskjellige instanser innen hjelpeapparatet eller rettsvesen. Har noen psykologer/advokater eller lignende å anbefale oss? Håper dere lar høre fra dere, så kan vi bygge opp et nettverk som kan være til hjelp for oss alle!
Jeg er Faen Hellers kontaktperson her i Rogaland, og jeg bor på Jæren.
Mitt engasjement i Faen Heller har hovedsaklig omhandlet web, stands/festivaler og støttekonserten.
Har du spørsmål som du ikke har lyst til å stille her kan du godt sende meg en mail.
Mvh. Hildegunn.Skrevet for 4 år siden # -
Hei.. Er ei jente fra rogaland på 27 år, to barns mamma og snart vernepleier. Utsatt fra 3 års alder til 20 år. Gått til psykolog i 8 år. Dissosiative lidelser, DID. Skrive rmer seinere..Skrevet for 4 år siden #
-
Velkommen til oss, blomsten! Håper at du finner noe å leve for, nå som du har hatt det så vondt så lenge. Hos oss er du ikke alene!Skrevet for 4 år siden #
-
Velkommen lille blomst
Skrevet for 4 år siden # -
Takk
Ja, jeg har noe å leve for. jeg har to skjønne, små barn. Det er bare meg og dem. Hverdagen kan noen ganger være en utfordring. Veien synes uendelig lang å gå til målet mot å bli fri fra smerten og minnene. Veien for å bli hel inni meg, finne meg igjen og BLI meg. Fint å ha funnet dere
Skrevet for 4 år siden # -
Så fint at du kom hit:-) jeg blir rørt over at vi støtter hverandre. Er det noe vi trenger er det det.Skrevet for 4 år siden #
-
Jeg leser innlegget ditt en gang til. Dissosiative lidelser er det en diagnose? Jeg dissosierte veldig tidligere. Og det er veldig vondt å smertefullt. Men nå som jeg har fått på plass alle minner, så har jeg sluttet med det. Jeg trodde det var noe som fulgte postraumatisk stress og som vil forvinne når man får bearbeidet traumene?Skrevet for 4 år siden #
-
Dissosiative lidelser er en gruppe-betegnelse på flere lidelser som innebefatter dissosiasjon i ulike former. Se diagnonse-definisjoner: http://www.kith.no/sokeverktoy/icd10/html/KV_5.htm#F44Skrevet for 4 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.