Jeg vågte å ringe til læreren min fra barneskolen i går. Ville så gjerne høre om hun viste eller husket noe. Kankje en mistanke... Hun hadde aldri tenkt tanken.Vart ganske sjokkert.. Men gav meg støtte. Så sånn sett var de ikke mye klokere. Jeg trenger et sannhetsvitne. Noen som kan si at dette her skjedd.som kan si at " Dette vet jeg noe om". Lærern min skal snakke med en annen lærer. Jeg tror hun vet noe. Tror jeg har sagt noe til henne. Så spørs de da om hun tørr si sannheten. Jeg håper de.Håper hun våger. Tror gjerne hun snakket med min mor om de, og at min mor ikke ville at dette skulle komme videre.Vondt å tenke på de da. Men håper de er slik.... hvem vet.. Det er lov å håpe!
ringte til lærern
(6 innlegg) (4 deltakere)-
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 1 år siden #
-
OI!! Så tøff og modig du er Verdifull!!
Dumt hun ikke husket eller hadde skjønt noe, men må ha vært litt godt også, å ha fortalt om hvordan virkeligheten var for deg den gangen. Et stoooort skritt på veien! Og veldig bra hvis hun kan snakke med andre, som kanskje har skjønt og kanskje husker. Håper denne endre vil våge å innrømme det..
Ja, det er lov å håpe!
Skrevet for 1 år siden # -
Jeg krysser fingrene for deg, verdifull, og håper det kommer noe ut av dette som kan være bra for deg! Jeg tror nok lærerne har mot til å fortelle hvis de husker noe!
Tusen takk! Jeg er spent- og har forventninger. Gleder meg til å fortelle at jeg har ringt til psykologen!
KlemSkrevet for 1 år siden # -
Jeg har faktisk gjort det samme selv. Ringte klasseforstanderen min som jeg hadde i 6 år på barneskolen, men hun kunne ikke huske å ha lagt merke til noe. Det var en måneds tid siden. Syntest også at det var trist at jeg måttet holdt dette for meg selv så lenge. Men jeg hadde jo sagt noe til noen, men ingen av dem gjorde noe... Hadde ett sinne anfall i en gymtime i sjette klassen husker jeg, der jeg hoppet opp å ned som enn sint gorilla, men stilte ikke noe spørsmålstegn med den opptreden... Kansje hadde jeg fått sagt det om bare noen hadde turt å spørre
Jeg håper at du får gode svar verdifull. Lykke til!
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Nå har eg fått svar. Ingen som husket noe, eller hadde noe mistanke.Lærerne er bare sjokkert. men støtter meg i kampen!! Syns de var trist at ingen husket.. Men de var vell egentlig forventet. Jeg var en stille og rolig jente, som sikkert var ganske usynlig. Kunne lese før jeg begy på skolen, men fikk store problemmer etter hvert som de ble stilt krav til meg. Taklet ikke presset. men dette skjedde sikkert så gradvis, at ingen tenkte på de. Er likevell glad jeg har fått svar. Glad jeg vågte å spørre!
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.