Tørr??? Fikk ikke noe annet valg, enn ... enden på hele livet tror jeg, men HAN skal IKKE få vinne! Det skal jeg! Har en liten gutt på 5 år som skal ha en mamma likevel om hun ikke har det helt bra ei heller vet om hun blir bedre, men at hun lever skal han vite og gjør det beste på avstand i mellomtiden. Da de satt å lo, da måtte jeg bare anmelde! Halloen, syke mennesker, eller hva er de? Umennesker? ... Håper at ingen andre opplever dette, det unner jeg INGEN! Latteren i ørene fastklemt under overgriper, "dreper deg om du sier noe"... ja vel kom da så her din syke tankeløse person, nå har jeg sagt det til hele kongeriket snart... Har kjevle og voldsalarm i lommen...
Jo jeg snakker jevnlig med advokaten, men har ikke fått så mye viten om selve rettsaken enda, bare ventetids prossessen med tiltalen og ventetiden dette tar... Har vært innom rettsalen, skremmende, håper det blir en av de mellomstore rettsalene ikke den klaustrofobiske lille salen, da springer e ut like fort e kjem innom døra, sitte helt oppi overgriperen igjen, nei takk! ... Men må jeg så må jeg IGJEN...
Ingen hensyn... Politiet fortalte meg at han hadde innrømmet i avhøret hele skiten å gjett hvor jeg var da? Jo I HUSET der all skiten hadde skjedd! Hensysnløse tankeløse mennesker...
Jo jeg bruker SMISO i Møre Og Romsdal, som ligger i Molde. De har forresten egen hjemmeside nå for dere som ikke vet om det og er fra fylket. Kan jo spørre dem neste gang jeg drar dit eller ringer, for det gjør jeg av å til også. Koselig sted å være på for oss. Kjempeflinke de som jobber der også hyggelige brukere.
Håper at jeg slipper å vente sååå mye lenger på denne rettsaken... Er mektig lei! ...
Skrevet for 2 måneder siden
#