Overraskelse til forumbruker nummer 100!
(12 innlegg) (6 deltakere)-
Faenheller.no nærmerer seg snart 50 000 besøk på nettsiden siden nettsiden ble relansert i fjor høst, det vil si under et halvt år! Da regner vi ikke med forumet. Dette ønsker vi å feire litt, og det venter derfor en overraskelse til person nummer 100 som registrerer seg som bruker her på forumet!
Jeg skal følge med, og sender en melding til den personen som blir bruker nummer 100. Vi velger også ut en tilfeldig bruker som er aktiv på forumet som også vil få en liten overraskelse fra oss i Faen Heller.Skrevet for 3 år siden # -
Hurra dette resultatet er det god grunn til å feire!!!!!:)Skrevet for 3 år siden # -
Så morsomt
Det er med andre ord bare å fortsette å reklamere for forumet overalt. Selv om de ikke "tør" å melde seg inn, så betyr jo tallene at veldig mange flere enn de som er registrerte her, har behov for forumet og faen heller
Skrevet for 3 år siden # -
Husk at her kan du ha flere personligheter alt etter hva du skriver om. Det er full diskresjon så lenge du har nickname og du kan ha flere. Så her er det mulighet for å bli nr. 100 selv om du både er nr. 3 og 42:-)Skrevet for 3 år siden #
-
Vi har nå like før utgangen av mars måned nådd målet om ett hundre registrerte brukere på vårt diskusjonsforum! Bruker nummer hundre ble 'Jente24', som får velge seg en valgfri t-skjorte fra vår nettbutikk Det har også blitt valgt ut en tilfeldig aktiv bruker blant de øvrige som har registrert seg her på diskusjonsforumet, som også får velge seg en skjorte. Denne brukeren ble 'farmor47'.Skrevet for 3 år siden #
-
Gratulerer til "Jente24" og til "farmor47" :):):)Skrevet for 3 år siden #
-
Jeg vil også sende mine gratulasjoner til "Jente24" og "farmor47". Flott at dere bruker forumet og enda bedre at dere har utbytte av dette. Jeg ønsker dere begge to lykke til videre!:cool:Skrevet for 3 år siden #
-
Tusen takk til dere som har startet det hele. Uten dere hadde vi ikkje hatt dette forumet. Håper at dere belønner dere selv også. klem fra megSkrevet for 3 år siden #
-
Denne siden er helt genial. Vi som sliter med opplevelser vi har hatt i livet kan kommunisere med hverandre, spørre hverandre om råd og ikke minst gi hverandre råd. Takker så mye for T-skjorte og gratulasjoner. Hyggelig overraskelse å få, bare dager etter jeg registrerte meg
Klem.Skrevet for 3 år siden # -
Hei!:D Fikk t.skjorta mi i posten i dag. Vil berre sei tusen takk. hilsen GretaSkrevet for 3 år siden #
-
Har fått skjorten min jeg også
Takker og bukker Skrevet for 3 år siden # -
Hei! Jeg er veldig glad i den skjorta eg fikk og mine to andre. bruker dem både jobb og i trenings sammenheng. Har fått noen tilbakemeldinger og de aller fleste er berre posetive. Det starter som regel med spørsmål om hva for ett nettsted er det. Jeg er veldig open om temaet og forteller hva nettsted det er. at det er for sånne som meg og for alle andre også. Passer tidspunktet blir det ofte litt snakk om temaet. Mange syns det er en fantastisk logo og perfekt tittel på nettsted. Min menig er des mer vi snakker om temaet og informere, des større sjangse er det for at andre tør stå frem og at noen flere ikke tør å gjøre det de har lyst til. en gang gikk vedkommende bare fra meg, da ... fikk vite hvilke nettsted det var. Er reddkanskje vedkommende har opplevd noe lignede eller noen i ner familie har det og ikke tør å komme inn på temaet. Ellers så skinner sola og jeg har ingen planer i dag. Skal derfor nyte livet.Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.