Har vært ei grusom helg med hvilepuls på 200 ....angsten har hærja fritt å uhemmet konstant, omtrent null søvn å bare kaos....
Hadde timen i dag å det var utrolig deilig,kom til den som et nervevrak å gikk med "roen" i magen...blir 2 timer i uken fra nå av....både hun å jeg mente at vi var kommet dit nå!!! hadde egentlig ikke tenkt å begynne med det før til høsten pga barnehageplass til de minste å mindre organisering...men men det kunne jeg ikke helt ha kontroll på selv, en skikelig nødvendighet! fikk ventilert ut å snakket om det som har vært vanskelig å håndtere i helga...tror ikke v. rakk å sette seg før jeg var igang å jappe..hehe !! kunne ha grått av glade etter den timen i dag...sukk !! en lang tøff kamp dette.....
takk til alle for den flotte opp backinga <3 klem <3 kommer sikkert flere slike dager...nå skal bare roen nytes så lenge den varer !
Om jeg skulle.....
(21 innlegg) (7 deltakere)-
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden #
-
Så fint,Pernille!Har lurt på det:om du ville få tettere oppfølging skjønner du.
Er ikke der ennå selv,har mer enn nok med den ene timen,ellers ville det tatt knekken på meg.Driver å"lufter",så nå blåser det nordavind og østakuling tvers igjennom her.Håper det legger seg til solgangsbris etterhvert,så jeg bedre kan henge med i svingene...Glad er jeg på dine vegne!:-)Fra LitolveslaSkrevet for 1 år siden # -
Er veldig glad for tetter oppfølging ja :o) synes det har gått litt vel fort i svingene her....kunne godt tengt meg at det gikk litt saktere,men har null kontroll der...startet jo først med samtaleterapi i januar, såh...det stresser meg kjempemasse at jeg på en måte ikke har noe valg i dette...det som kommer det kommer å ikke når det passe meg liksom. skulle gjerne hatt en sånn timer som gikk ant å slå av å på når det passet..helst etter klokka 20 på kveldene ..hehe ! men sånn funker det bare ikke...nonstop ongoing dritt arbeide....
tror jeg var rimelig innleggingsklar på torsdagen altså, helt seriøst ment..godt at det slapp taket, for en stund !!Skrevet for 1 år siden # -
Er så glad på dine vegne, Pernille. Godt å høre at du klarte å tømme deg litt i samtalen og at det var lettende!
Jeg ønsker meg også en sånn timer, eller en "av knapp," men det funker kanskje ikke helt sånn..
Masse lykke til i neste time!
Skrevet for 1 år siden # -
"Løpske godstog" er ikke så lette å ta kontroll over! Så glad på dine vegne , at du har de lettere, og at du får mere hjelp! De har du virkelig fortjent, Pernille!
Håper du får ei god veke- med gode kvilepauser. De har du fortjent!Klem fra meg <3
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 1 år siden # -
Ja det blir godt å få mere hjelp...trenger det nå !! så vanskelig å skru på kroppen å følelsene igjen...masse å håndtere...
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.