Noen som har vært på Betania Malvik?
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Er det noen som har hatt et opphold på Betania i Malvik, og som kan fortelle litt om hvordan det var? Hva gikk behandlingen ut på, hvordan opplevdes det og førte det til utvikling/hjelp/bedring i ettertid?Skrevet for 3 år siden #
-
ja, jeg har vært på Betania Malvik. Var der som deltaker på første gruppe. Så det er altså en stund siden. Det forandret livet mitt totalt. Behandlingen resulterte i at jeg nå er i nå-tiden og ilkke i fortiden. Jeg er her og nå. Behandlingen gikk ut på samtaleterapi og psykodrama i gruppe og monodrama. Det var herlig å kunne jobbe bare med seg selv i 10 uker. Selvfølgelig oppsto det ting undervies, også i gruppen som kunne være vanskelig å tskle men så lærte man bare ennå mere om seg selv. Jeg er mor, til en da 8 år gammel jente. Jeg var på Betania Malvik hele uka, dro hjem tidlig fredag og var hjemme til søndag. Det fungerte veldig bra. Hjemme i helgene øvde jeg meg på det jeg hadde lært. Øvde meg på å bryte gamle mønstre osv. Nei søk dere på Malvik alle som en:-) Det var et godt sted å være. Som ga store endringer for meg som person.Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.