minner??
(3 innlegg) (2 deltakere)-
hei alle sammen! jeg bare lurer på om det er noen av dere her inne som vet hva som har skjedd med dere men som allikelvell ikke klarer å huske minnene? jeg har heletiden visst at jeg har blitt utsatt for incest, men når jeg tenker etter er det kunn en situasjon der jeg virkelig vet at noe skjedde. de andre husker jeg bare hva som skjedde på forhånd eller etterpå. å noe er så svakt at jeg ikke kan si med sikkerhet at det skjedde noe, men jeg har en veldig sterk følelse av at noe skjedde. er det noen som har det på samme måte? å isåfall til dere som har bearbeidet noe av dette, husket dere mer etterhvert? ønsker alle en fin kveld!!=)Skrevet for 3 år siden #
-
Eg har det ikkje slik no, men hadde det veldig veldig lenge. visste i amnge år at alt ikkje var som det skulle vere mellom meg og overgriper. Skjønte etterkvart at han ahdde gjort noko med emg, men det gjekk lang tid før minna kom. Men, eg begynte å skrive ned andre minner først og skreiv meir og meir av det eg hugsa. til slutt kom dei vonde minna frem og eg fikk dem ned på papir. Ein må fram det som er vondt før einkan bearbeide det, trur eg. men,det er noko eg trur eller det er slik for meg. lykke til vennenSkrevet for 3 år siden #
-
takk for svar=) jeg har liksom alltid visst det, derfor ble jeg overrasket når jeg skjønnte at jeg egentlig ikke husket så mye, nå er jeg blitt veldig opptatt av å huske... skal prøve det med å skrive, skriver mye fra før men det blir mest om her og nå. du har mangen kloke ord du=)Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.