min verste fiende......her får du en rett i øyet....
(2 innlegg) (2 deltakere)-
....min sønn snakker litt høyt og er ganske sinna. Han får lov til å banne for den her gangen... "faens idiot, her får du en til på nesen"......og "ha, nå e ja ferdi!! Sett den i oven mamma, så kan jeg få gi fuglene mat etterpå, for spise den skal jeg ikke, da blir jeg vel kvalm". Når jeg ser at gutten min sliter med tankene sine, ja da tar vi å baker:lol:. Han får en degklump og den banker og slår han på, noen ganger sier han ikke noe, andre ganger blir det noe fint som han gjerne spiser opp, men nå ble det altså slik...fuglemat! Degen ble banka, slått og skikkelig ristet opp. Han bannet og hadde seg, men jeg brøt aldri inn, han fikk bli ferdi. For en kamp han hadde med seg selv og degen. Etterpå så va gutten blid og fornøyd og såg ut til å ha det godt med seg selv. Brødet gikk til fuglene. Det hjelper på meg selv også, bare det at jeg roper ikke ut min frustrasjon på den måten. Jeg snakker inni meg - og overgriper får gjennomgå det skal være sikkert. For dere som ikke har prøvd å la sinne gå ut over en deg: det anbefales på det sterkeste!! Så sett igang, bak, bank, og ha en helg i harmoni med nystekte brød :lol::cool::blush:Skrevet for 3 år siden #
-
:lol::lol::lol: må jo le litt:lol::lol::lol: Godt forslag!!Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.