Hei.
Er ny her og dette virker som ett veldig bra sted hvor man kan møte andre som har sine "hemmeligheter". Skal prøve å få satt noen ord på hva jeg har opplevd.. Var 7 år da jeg begynte på skolen, utrolig stolt. Var jo såå stor. De hadde ett samarbeid med en instutisjon ett sted i Oslo. Ett halvt år begynte jeg på dette stedet slik at mora mi skulle få en helg fri i mnd og noen ganger i ukedagene. Da jeg ble levert der fortalte den ene mannen der at moren min ikke fikk ringe, for da ble ungene så stressa. Ikke så rart med tanke på hva som skjedde. Jeg husker ikke når det begynte, men ihvertfall så husker jeg han mannen og den stygge ti**en hans. Og hu dama som holdt hånda si over halsen min så jeg ikke skulle rope... Pluss at det var ett annet svin der og som jeg måtte s**e.
Husker ikke hva jeg følte, men merker at jeg får vondt de stedene og blir kvalm når jeg skriver om det nå. Og jeg blir så lei meg når folk rundt meg sier jeg bare skal legge det unna,for det er først nå jeg har klart å få frem ting til overflaten... Noen ganger sliter det skikkelig på og jeg har angst og det dundrer stemmer i hodet mitt som sier det er min feil siden jeg aldri fikk sagt noe.. Takk for at dere leste alt dette.