Å det er så flott !!! synes dette forumet er suupert, så godt å kunne skrive utavseg denne dritten..lette på trykket å dele å høre å alt !
TAKK til alle dere som er her :o)
masse aktivitet her :o)
(13 innlegg) (8 deltakere)-
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden #
-
Kjempe flott at det finnes et slikt sted for sånne som oss
mange sterke historier her!! Tror dette kan hjelpe veldig mange på veien, det er så flott
Skrevet for 1 år siden # -
Helt enig, Pernille!
Aktiviteten har vært litt opp og ned i løpet av de årene jeg har vært medlem, var en periode det var veldig dødt, men syns det har tatt seg veldig opp den siste tiden. Oppfordrer alle til å bidra med det de vil og orker!Er såå godt å kunne skrive innlegg og få svar på dem! Det hjelper meg masse
Enig! Kjempebra å kunne skrive av seg dritten og få feedback fra noen som faktisk forstår uten at man trenger å forklare seg ihjel.
Også flott å få dele erfaringer, gode opplevelser og positive ting.
Er så glad for at forumet er til, og for at det er mer aktivitet her nå.
Er så enig med dere alle!! Herlig å skrive, og få respons! DET hjelper!
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 1 år siden # -
Noe av det jeg synes er så deilig, er nettopp det å ikke trenge å forklare seg ihjel, å det med å få feedback !! vi deler å svarer å hjelper så godt vi kan. andres erfaringer hjelper masse !!! jeg har fått en mye større forståelse av både meg selv og andre gjennom å dele med å lese om andre.
Ja enig med dere
Helt fantasisk å se så mange bruke dette stedet og fått liv her
Å hjelpe hverandre sånn er helt fantastisk
Setter STOR pris på alt dere skriver om her, har hjulpet meg masse
Uten har jeg stått å stampe... Ikke kommet så langt som jeg har nå hvertfall. Anmeldt osv...Klem til dere alle
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Er helt enig med alle:-)
Er kjempeglad for at dette forumet fins. Er ei stund siden jeg har vært inne her nå fordi jeg har flytta og ikke har hatt data. Jeg er hjemom barndomshjemmet en liten tur før jeg stikker av til Oslo. Føles ikke skummelt eller trykkende å være hjemme denne gangen selv om jeg vet jeg skal være her i et par uker. Synes faktisk at det er ganske koselig, se kjente steder og treffe på gamle kjente. Utrolig deilig følelse!! Er flere år siden jeg hadde det sånn. Tror mye av det er takket være dette forumet.You can be as mad as a mad dog at the way things went.
You could swear, curse the fates, but when it comes to the end, you have to let go.Skrevet for 1 år siden # -
Det handler vel om å tørre.Ikke bare støtte hverandre,men å være åpne og:det kreves mot.
Man kan jo støtte hverandre ihjæl og?Det må ha guts i seg!Liv.
Kanskje bare jeg som tenker slik?Og dere er utrolige hele gjengen her...Klem fra LitolSkrevet for 1 år siden # -
Du har et poeng der litol...Vi trenger ikke BARE være støttende og positive hvis det ikke er riktig. Guts og ærlighet er viktig. Selv om jeg syns mange her inne er altfor flinke til å rakke ned på seg selv fra før av.
Er det ikke det mange av oss er eksperter på da? Å være støttende til det maksimale overfor alle andre, men når det kommer til oss selv da er det noe som svikter. Akkurat som om vi ikke har de samme rettighetene til å føle sånn og sånn eller ha det sånn og sånn. Jeg vet ihvertfall at jeg kan være min egen verstes fiende, er ekstrem selvdestruktiv til tider.. Men mot andre derimot..
Du er så flink til å sette ord på ting Mayalille
Får alltid sagt det på en sånn bra måte, sier liksom det jeg egentlig tenker og vil fram tilSkrevet for 1 år siden # -
Takk, Binders..
Har sett at du har vært borte en stund, fint å ha deg tilbake. Bra at det går fint å være hjemme en tur!Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.