Malekurs med Ingebjørg Slettahjell Nango
(4 innlegg) (3 deltakere)-
Fredag 22. februar til søndag 24. februar arrangeres det malekurs for interesserte, med eller uten forhåndskunnskaper. Kurset avholdes i Faen Hellers nystartede Sanse- og kreativitetshus på Malvik og vil ledes av kunstneren Ingebjørg Slettahjell Nango. Ved spørsmål eller påmelding ta kontakt med May Lise Hoel, telefon 990 10 130 (lise@maylisehoel.no) Obs! Dato endretSkrevet for 2 år siden #
-
NB! Malekurset er for ALLE!!! Malekurs med Ingebjørg Slettahjell Nango Fredag 15. februar til søndag 17. februar arrangeres det malekurs for interesserte, med eller uten forhåndskunnskaper. Kurset avholdes i Faen Hellers nystartede Sanse- og kreativitetshus på Malvik og vil ledes av kunstneren Ingebjørg Slettahjell Nango. Ved spørsmål eller påmelding ta kontakt med May Lise Hoel, telefon 990 10 130 (lise@maylisehoel.no) Vi maler med acryl, altså fargesterke vannbaserte farger. Store formater. Kurset er både for de som har malt før og de som IKKE har malt før. Kurset går over tre dager fredag 15. februar til søndag 17. februar. Sted Malvik Sansehus. Pris kr. 1800,- (depositum kr. 800 betales på forskudd) Materialer kan kjøpes på stedet eller du kan ta med ditt private. Det er mulig å overnatte på stedet, men det må avtales på forhånd. Om Ingebjørg Slettahjell Nango: Ingebjørg Slettahjell Nango er født i Trondheim. Hun er aktiv kunstner med hovedfag i Fine Art. Fra Kunsthøyskolen i Oslo. De 10 siste årene har hun hatt sitt studio i Oslo, hvor hun bor og arbeider. Hun er veldig flink til å se utrykket ditt og veileder deg derfra. Hun har hatt utstilinger i både inn- og utland. I vår på Trondheim kunstforening. Som lektor i kunstfag har hun undervist både på høyskole og videregående skole nivå. I tillegg har hun privatklasser i maling. Utdannet kunst- og uttrykkspedagog 2005-2007. Ta kontakt med May Lise Hoel 99010130 eller lise@maylisehoel.no for mere info.Skrevet for 2 år siden #
-
Hei ! Jeg kunne godt ha tenkt meg å vært med på et slikt male kurs,men det er litt langt til Trondheim fra Karmøy.Vist det blir arrangert et slikt kurs en annen gang,så hadde det vært kjekt å ha fått vite om det et par måneder før.Så kunne man ha ordnet seg fri fra jobb og fått billige fly biletter både til meg og ungene mine. Eller kanskje noen her i Rogaland kan starte et malerkurs her i nærheten? Eva A.Skrevet for 2 år siden #
-
Ja, beklager at vi ikke har lagt det ut før. Men det er kampanje på flybilletter nå så det er veldig billig å reise i Norge. Og du er veldig velkommen. Overnatting kan sikkert også ordnes:-)Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.