What!B.sier han skal ta meg i mot,samle meg opp.Hvordan har han tenkt seg det?Skal han snyte nesa mi,eller?
LOL
(5 innlegg) (3 deltakere)-
Skrevet for 2 måneder siden #
-
HAHA ja du kan så si :o) men er det ikke det de gjør ? tar imot all dritten så vi får litt orden på kaoset ( til slutt ) hehehe
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 2 måneder siden # -
Tror han mener å samle alt kaoset du sitter med. Det er jo ett stort kaos vi er etterlatt med... Gi deg selv tid og vær med på veien, kast av deg det du føler er klar for å kaste fra deg.
Kansje snyte nesen din av å til om tårene renner så snøret følger med også... Hvertfall kansje sende deg papir i det minste så du får tørket det bort.
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 måneder siden # -
Hei,J-H.Det jeg mente var at aller helst vil jeg være et lite vanlig barn med vanlige trygge foreldre,dvs at han skulle ha vært faren min.Gjøre det foreldre burde gjøre,ta vare på barna sine.Det er en umulighet,løpet er kjørt,og han er 1 år yngre enn meg.så jeg lurer på hvilke andre alternativer som finnes,er ikke flink sånn i det hele tatt,å legge livet mitt "i andres hender",makter ikke skape "bro"til andre,evige hvordan. Komprimerte det ned til innlegget over...
Om jeg hadde hatt barn selv kunne jeg ha skapt det for dem,men jeg har ingen.Kan heller ikke få det.Litol"skrulle"jenteSkrevet for 2 måneder siden # -
Ja tryggt barn med trygge foreldre... Desverre så er det løpet khjørt ja. Nå må voksne barn ta vare på det fortsatt lille barnet i oss selv og prøve så godt vi kan å bli hele oss igjen og oppdra det barnet.
Psykologene våres kan ikke bli vårest foreldre... Skulle gjerne hatt en mamma, men den mora må jeg være selv til meg selv... Det er så slitsomt å skulle oppdra den ungen jeg drasser rundt på... LOL, ja så enig med deg akkuratt der! Jeg skal også være mor for en gutt på fem år som bor helt i england ikke lett du på avstand, men har ingen annen mulighet... Livet er så kjipt trallala... Det vil bli bedre med tiden får en håpe, jobber med saken...
Du trenger å gi deg selv tid Litol, men jeg forstår frustrasjonen din ja...
Skrevet for 2 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.