Er det noen av dere som har erfaring med at kroppen husker?
Det kan være vanskelig for meg å huske eksakt hva, hvor eller hvordan osv. Men kroppen kan bli så rar, og da skjønner jeg lite i grunn. Det er ubehagelig og forvirrende.
Husker kroppen deres, og i så fall, hvordan husker den?
Kroppen husker?
(4 innlegg) (4 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Ja kroppen husker. I det siste har kroppen min husket mye! ... Følelsen av å ha noe stukket oppi rompa, av hårbørsten med taggene som river inne i vagina og blodet som renner. Kor sårt det kjennest... Det iskalde skrujernet, fysj! Klarer ikke sitte skikkelig, husker hvor urolig jeg brukte sitte ved skoelbenken i tenårene... Ramlet ofte av stolen med ett brak.
Fingrene som han presset inni meg da jeg var 6 år... Fysj! Det svir!
... Klare ikke skrive mer nå... Ja den husker...
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 1 år siden # -
Fisj...ja...kroppen husker
det svir å brenner, fornemmelsen over å ha gjenstander stukket inn både her å der.....au...det er vont.
kroppen husker, minnene er lagret i kroppen, i muskelspenninger...du kommer til å huske etterhvert, jeg trodde lenge jeg husket alt...hadde jeg bare vist, så,,,,uten ord om dette.
klemTaushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden # -
Min kropp husker.Jeg kan føle hender på meg,som holder meg fast,som klår.
Jeg fikk plutselig stive kjønnshår i munnen under en qi-gong trening,reagerer og på dyp pusting fra andre.
Nå i jula våknet jeg en morgen med helt livaktig sæd i munnen.Lenge varte det slik at jeg kunne kjenne etter smak og konsistens.
Har et helt reportoar av kroppslige minner/symtomer.Reagerer kroppslig til de grader.
Mat og:har fobi mot enkelte matvarer.
Ellers:heklede sengetepper:er vel en av ytterst få kvinner som får helt noia av heklede sengetepper!Kvelningsfornemmelser og kvalme!
Lista er lang som en uløkke.
Må jo bare leve med det og håpe at en dag det skal forsvinne?Har bare vart så forbaskade lenge,forskjellen er bare at nå vet jeg hva det er:dissosieringssymtomer.Greit det...
Litolveslejentesvar.Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.