http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&hl=no&v=U_1Ne7XHBas
Er så plaget med vondter i kroppen...nå sitter det foran i bekkenet, så vondt...banker,brenner å verker...har problemer med å få til å gå på do, klarer ikke slappe av så jeg får til å gjøre hverken det ene eller andre, er så vondt å slappe av...
har bestillt time mange ganger før, men avlyst i siste liten...redd for at de ikke skal tro på meg. Jeg har en utrolig god selvkontroll når det gjelder smerter, eller være syk...kan ha virkelig kjempevondt så svetten renner uten å vise det, eller ha 39 i tempratur å fremdeles stå på som normalt...går ut fra jeg ikke er den eneste med dette her inne....som unge fikk jeg ris av min stefar om jeg viste svaket, så det gjorde jeg kun om det ikke var mulig å holde igjen, resultatet da var mere straff.
hvertfall så klarte jeg ringe i dag, sa det faktisk som det var å ba om en time i dag så jeg ikke sku avlyse den og, og fikk time!! var en kvinnelig vikar der,som skal være der i 4 mnd, hun var utrolig grei å snill, jeg forklare å forklarte, å hun hørte på meg :o) uten å fordømme eller kritisere. puhh!! fikk resept på noen smertestillende, ny time om 14 dager, dobbelt time...da skal hun undersøke smertestedene nærmere...sa at da hadde jeg tid til å forberede med på at hun sku ta på kroppen min, stille spørsmål osv. fikk tilogmed dobbelt time så jeg hadde mere tid til å klare å slappe av der inne.
blir så GLAD når jeg blir tatt på alvor...enda jeg sitter der å ler...så godt å bli trodd.Jeg sa jeg trodde smerten var av psykiske årsaker,da sa hun at det sku vi finne ut av sammen...sa at psykologen kunne ta seg av det psykiske å de det fysiske! så godt å bli trodd...!!