Tror også det hele er teknisk feil, for der er andre innlegg også, på andre tråder, som er slettet.
Men må bare understreke at det jeg skrev ikke var en oppfordring fra min side, til noe som helst. Og i det siste innlegget jeg skrev, det som ble slettet, skrev jeg ganske klart at en operasjon ikke ville løse et evt problematisk forhold til kroppen. At personen kanskje burde tenke over hvorfor dette er et problem og prøve å få behandling for det på annen måte, enten gjennom psykomotorisk fysioterapi, rosenterapi eller søke råd/veiledning fra et Støttesenter mot incest og seksuelle overgrep.
Oppfordret også Milla til å ta opp dette temaet med både fastlege og psykolog. Jeg skrev at det var viktig at man klarte å bli fornøyd med seg selv slik man er, akseptere sin egen kropp og bli glad i den. Skrev også at det er mange med denne "drømmekroppen" som har like store problemer med å like den.
Men når en person spør et faktisk spørsmål, som f.eks om det er mulig å få dekket en slik operasjon, så syns jeg det blir respektløst å bare avfeie det med at det handler om at du ikke er fornøyd med kroppen pga andre ting. Vi som brukere her inne er voksne og må ta egne valg. Derfor svarte jeg på det faktiske spørsmålet i tillegg til de andre punktene jeg skrev.
Hvis det var galt, hvis noen syns det var en oppfordring til noe, eller hvis noen syns det var støtende på noen måte, og spesielt hvis Milla følte press i forhold til dette med plastisk operasjon. Da ber jeg om unnskyldning, for det var overhodet ikke min intensjon.