Ingen hjelp
(4 innlegg) (2 deltakere)-
I fjor anmeldte jeg han som voldtok meg først (når jeg var 13), men jeg fikk ingen hjelp. De sa de skulle kontakte meg, men det har snart gått 1 ,6 år. Jeg reagerte med sinne, og nå tør jeg ikke gå tilbake for å anmelde saken på nytt.Jeg føler meg så dum, at det ikke er noe jeg kan gjøre og at saken min ikke er viktig.. Noen som har hatt lignende problemer og som har råd?
Skrevet for 2 år siden # -
Ikke annet at du må stå på for din egen del - Du har krav på at saken skal etterlyses, så noe feil i systemet har det kanskje vert? Jeg mener man skal gjøre alt for at rettferdigheten skal seire - Når du vet du har gjort det som du kan gjøre først da kan du leve med deg selv og gå videre.... Jeg ville kontaktet politiet igjen - ha en god venn, en person som kan snakke din sak - Få en bistandsadvokat som du har rett på. Spør hvorfor de ikke gikk videre med saken Så alt for mange saker blir henlagt pga av bevises stilling, men da har du i allefall gjort det du kan gjøre...Skrevet for 2 år siden #
-
Tusen takk for svaret. Jeg vet ikke om jeg har så lyst til å bringe det opp igjen og om jeg bare skal la det være. Men hvis jeg gjør det, så er det ikke for meg men for andre mulige offer av ham. Jeg vet han har gjort det med andre...Skrevet for 2 år siden #
-
Det var det som lå bak da barnevernet anmeldte den eldste sønnen til min mann også - Politiet mener han er en tikkende bombe da han i en alder av 20 år bare legger seg etter unge jenter, rundt 15/16 år. Adferden hannes viser også at han bruker disse jentene ved og trøste de og spille på lag når de har problemer hjemme eller med kjæresten sin. Han viser ingen anger, er ikke synlig flau over det han har gjort - Han har innrømmet alt... Hvorfor ikke stå sammen med de andre som han har forgrepet seg på? dere vil stå sterkere sammen
Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Det viktigste er at du kommer deg videre og finner din egen plass i livet....
klemSkrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.