Incest offer!
(4 innlegg) (3 deltakere)-
Hei.. Jeg er helt ny her, laga meg bruker nå å vet ikke helt hva jeg skal gjøre så jeg bare begynner å skrive.. Faren min er altså pedo, noen som vil si at jeg har vært offer for det, jeg husker svært lite å klarer ikke snakke om det. Tingen er at jeg har tydeligvis MYE sinne som ligger å ulmer til han, jeg har kraftige utbrudd ofte å dette sliter både på moren min, kjæresten min og andre.. inkl meg selv. Jeg har ingen mulighet til å stoppe dette når det skjer å aner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre noe med det. Jeg har ikke lenger kontakt med faren min å skifter nå etternavn til mamma's pikenavn. Jeg innså vel nå for første gang etter jeg ble medlem her å skulle prøve å lese andres innlegg, hvor vanskelig dette egentlig er for meg å hvor kraftig jeg sliter innvendig, altså psykisk med dette. Jeg makter faktisk ikke å lese innleggene, jeg klarer det ikke. Føler bare en stor klump i magen å går ut av innleggt igjen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle disse følelsene, jeg har prøvd å grine det ut i 6 år, kutte meg selv, dratt til ting, slått vilt rundt meg å klikka fullstendig. Ingenting hjelper. Jeg prøvde psykolog for noen år tilbake men følte det ga meg null nytte, nå er jeg oppgitt å sliten å vil bare få fiksa dette. Jeg har altså sitti å prøvd å fortrenge alt for å komme meg videre, fordi jeg får konstant kommentarer på at jeg må bare legge det bak meg å komme meg over det. Det har funka på humøret, men jeg har fortsatt tilbakefall der jeg klikker i fulle vinkler å blir sprut forbanna rett å slett. Jeg har stygge drømmer om at jeg rømmer fra noe hele tiden, noe som kan matche opp med at jeg faktisk prøver å rømme fra alt som har skjedd i steden for å stå i mot å face alt. Jeg trenger råd å hjelp.. Vær så snill.. jeg ber..Skrevet for 2 år siden #
-
Hei til deg! Jeg blir så sint og lei meg når jeg leser ditt innlegg. En ting er sikkert, dette må du bare ta tak i for å komme deg videre. De som sier at du må glemme, og se fremover, vet ikke hva de snakker om. For å komme deg videre i livet, må du inn i elendigheten. Problemet er at det er så få som skjønner problematikken rundt dette. Hvis det er et senter for seksuelt misbrukte der du bor, søk dit. Det å få treffe andre med samme problematkk er så uendelig viktig og godt. Du bør også få legen din til å søke deg til Traumeenheten på Betania Malvik, som ligger utenfor Trondheim. Jeg ønsker deg lykke til og håper virkelig at du tar fatt på problematikken
Skrevet for 2 år siden # -
Tusen takk.. har time til lege neste uke. Falt helt sammen i helga å må ha hjelp nå..Skrevet for 2 år siden #
-
Hei. Jeg lagde meg bruker her i natt og sitter med samme problem som deg.
Det du skriver er noe jeg kunne ha skrevet selv.
jeg har ofte tenkt på å dra på smiso for å snakke der, men har ofte erfart å få det verre når jeg snakker om det.Har du prøvd det ut nå?
I så fall, hvordan føles det å være der?
Blir det verre, eller blir det "lettere" ?Every day I wish to make the world more beautiful than I found it.Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.