Hvordan er det mulig??
(4 innlegg) (3 deltakere)-
Den idioten har forgrepet seg på datteren min, og sier at det var pga nysgjerrighet......... Herregud så sint jeg er!!!!! En av gangene var da hun våknet på natta og fikk komme inn i dobbeltsenga til trygge voksne personer!!! Hva slags trygghet er det da??? Og er det hvirkelig mulig at min egen mor har ligget rett ved siden av, i samme seng, uten å oppdage noe som helst?? I dag er jeg i krigshumør kjenner jeg - håper han brenner i helvete!!!!!!!!!!!!Skrevet for 2 år siden #
-
Beklager, men jeg prøver forstå sammenhengen her... han har forgrepet seg på din datter mens du lå ved siden av? Men hvilken mor snakker du om? Deg selv eller har du selv også vært utsatt for overgrep?... Forstår du er frustrert nå og kan blande sammen en sammenheng som ikke henger sammen likevel. Prøver bare forstå hva du vil si. Jo det er vondt å vite at noen har forgrepet seg på noen. Det gjør forferdelig vondt, men vit du er ikke alene å oppleve sånt. Du har lov å reagere som du gjør!Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 år siden # -
vondt å høre
Forstår godt at du er fortvilet nå. Er det din far som har forgrepet seg på din datter?
Får du hjelp? Har du gått til politiet? støttesenter eller lignende. Du må ikke gå med dette alene. Kjære deg søk hjelp. Det er en umenneskelig situasjon å havne i.
Ønsker deg alt godt.Skrevet for 2 år siden # -
Beklager, nå ser jeg sammenhengen! Det ble for uklart da jeg leste det først. Men ja alt er mulig i denne syke verden desverre... Man skulle ikke tro det men.... Jeg håper for din del at du og din datter får hjelp. Og at han blir stilt til ansvar på ett eller annet vis. Klem til deg og lykke til!Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.