Hvor får jeg hjelp?
(4 innlegg) (2 deltakere)-
Er det noen som kan hjelpe meg med å bli litt klokere :rolleyes: Jeg er nå i start fasen med å skal ta tak i gammel dritt, og lurer på om det er for mye å gå til psykriater og en plass som kan hjelpe meg med ettervikningene etter overgrep? Jeg er redd jeg ikke skal bli "hørt"og forstått..Gruer meg som.....Skrevet for 11 måneder siden #
-
SMI - Senter mot Incest - anbefaler jeg sterkt til å begynne med. De vet litt om tilbudene der du bor. Hvordan du kan starte, o.l. Kanskje de kan anbefale psykiatere som kan mer om dette enn andre... uten at jeg vet det sikkert. Du kan google de om du ikke kjenner til senteret. http://www.sentermotincest.no/ Det går an å ha telefonkontakt eller kontakt via mail også.Skrevet for 11 måneder siden #
-
Hei og takk for tips
jeg er hely sikkert ikke alene om å tenke :"jeg har det sikkert ikke SÅ ille".Jeg har liksom ingen "skikkelige"bilder av NOE som skjedd,er egentlig glad for det..Men kjenner på kropp,sjel...hele meg at det er noe..Har noe jeg husker vagt, men får ikke tak idet, er livredd for hver en dag som går at jeg skal huske..Da jeg la meg igår(passer på at mannen min sover,huff er ikke NOE galt med han)men er redd for kroppen min, men da kom det først en følelse over meg..og det er en slags...vet ikke hva jeg skal si men noe seksuelt..hele kroppen spendt seg og jeg kjente en frykt..Kjenner at etter jeg ble medlem her og leser og kjenner meg igjen i mange og mye så er ting blitt "verre" på en måte.Men nå er det helg så ikke så mye å gjøre nå,men gleder meg til mandag, da skal jeg undersøke mer.Skrevet for 11 måneder siden # -
Nei, det er helt sikkert at det er Mange som tenker at de ikke har det så ille at det er behov for å finne hjelp - og tenker kanskje at andre har mer behov for hjelpen. Virkelig lykke til med kvelden, mandag, uken og fremtiden!Skrevet for 11 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.