Hvor er logikken her???????????? Jeg blir så frustrert!!!
(1 innlegg) (1 deltaker)-
Slo parkeringsvakt - må i fengsel Oslo (ANB-NTB): En 35 år gammel mann er i Oslo tingrett dømt til fengsel i 15 dager for å ha slått til en kvinnelig parkeringsvakt som var i ferd med å gi mannen en parkeringsbot. Publisert 27.11.2007 - 13:05 Oppdatert 27.11.2007 - 13:07 Tips en venn om denne saken Skriv ut denne siden 35-åringen skal ifølge dommen ha dratt i parkeringsvaktens gebyrblokk noen sekunder for å få henne til å slutte å skrive ut boten. Da hun likevel fortsatte å skrive, skal han ha slått henne i ansiktet med flat hånd. Det var ingen vitner til episoden, men rettens flertall har festet lit til kvinnes forklaring. Episoden fant sted 15. mars i år. (ANB-NTB) Det her leste jeg på nettet!!! Og det er jo helt i orden det, jeg har selv vært p-vakt i Oslo, har selv vært slått ned og damen som slo fikk saftig bot - men jeg hadde vitner.Og da tenkte jeg at det finnes en rettferdighet i Norge, de som er slemme får sin straff - jeg va 20 år, singel og hadde enda ikke fått barn. Og trodde på at loven gjaldt for alle. Her er det ingen vitner - kun kvinnens forklaring. Ikke det at jeg setter spørsmål ved den - det er bare det at det er SÅ JÆVLA URETTFERDIG!!!!! Loven gjelder ikke for alle, den gjelder ikke for barn.... Barna mine som sier overgriper er slem i domeravhør, legejournaler, helsesøster, b-vern og min vitneforklaring - DET ER IKKE NOK! ...det er ikke nok til tiltale fordi det finnes en rettssikkerhet i norge....... Jaha....og hvem bryr seg om barn lissom.....? I hvert fall ikke Norges lov. Åh, jeg blir så fortvilet, så fortvilet...:(Skrevet for 4 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.