Hei.
Jeg lovte meg selv at jeg skulle fortelle det jeg husker, ikke bare snakke rundt det. Skriver for min egen del, forventer ikke svar.
Det jeg husker er at han sto over senga mi. Jeg var redd. Klarte ikke bevege meg og sleit med å puste. Øynene mine var vidåpne og tørre. Jeg klarte ikke å lukke dem. Jeg husker jeg krølla meg sammen til en liten ball når han prøvde å ta av meg dyna. Jeg husker en smerte i ryggen. Jeg vet ikke hva det var, jeg husker ikke mer etter det. Jeg våkner av og til midt på natta av den samme smerten midt i ryggen. Føles ut som at noen har sparket meg skikkelig hardt. Jeg er helt våt av svette når jeg våkner, av og til ligger jeg inni dynetrekket og lakenet er sparket av.
Jeg har andre minner også, men de føles ikke ut som mine. Det er de som har dukket opp når jeg er drita. Fæle ting. Jeg har ikke lyst til å si hva de er, jeg vet ikke om de er sanne. Jeg vet ikke hva som har skjedd. Jeg vet at jeg er preget av det, kjenner det hver dag. Vet ikke hvordan jeg skal komme videre. Frustrende å ikke huske noe!!!!
You could swear, curse the fates, but when it comes to the end, you have to let go.