Jeg trodde du ville leke med meg, jeg trodde du synes jeg var grei.
Du fikk meg til å føle meg spesiell, men den gang ei, du utnyttet meg
Du ga kroppen min verdi og ikke MEG
Alene og utenfor, jeg trodde du ville være vennen min...men alt var til din egen vinning, du dreit i meg.
Oversett og ignorert
Alene
med synden din.
Og i alle årene som jeg har klandret meg selv, jeg skulle sagt nei.
Jeg var 8 år, du skulle ikke spurt. Du skulle aldri satt meg i den posisjonen til å si ja eller nei.
Jeg var "redd" for om jeg sa nei, så ville du ikke leke mer med meg.
Jeg sa ikke nei og likevel ville du ikke leke mer med meg. Du utnyttet situasjonen og fikk meg med på noe jeg egentlig ikke ville. Du overtalte meg.
hva med meg?
(3 innlegg) (3 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Jeg var også redd for å miste oppmerksomheten fra overgriperen. Og har i voksen alder skjønt at det han gjorde var for å tilfre3dsstille seg selv. Fordi han hadde (har)store problem han ikke greide å hanskes med. Derfor ble jeg hans objekt.
Barn skal ikke være nødt til å si nei!! Og det trenges ikke noen store overtalelser til - fordi makta er så skeivt plassert.
Og det er overgriperens ansvar! Ikke ditt eller mitt...
Man kommer i situasjoner hvor det å si nei ikke er noe alternativ. Nei'et er blitt tatt fra oss. Dessverre.
Men nå er du igang. Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg i slik at du ikke klandrer deg selv nå? For det var ikke den skyld!!
Mange gode tanker!Skrevet for 1 år siden # -
jeg flyttet fokuset bort fra han til meg. Det er hans skyld for han gjorde hva han ville unasett. Om jeg sa ja eller nei, prøvde nekte eller rømme bort også kom han etter... Plageånd! Er glad han skal få straff, endelig!
Jeg må bygge livet mitt selv, ta det tilbake <3 Det er ikke lett å flytte fokuset, men du skal klare det <3 Hardt arbeid og kjemping for friheten din <3
Klem til deg vanskelig <3
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.