Hei
Jeg er ei jente på 34 år som selv ble misbrukt av onkelen min, og nå har det kommet frem at han også har misbrukt to andre jenter i familien også.
Bekymringen gikk da også til mine søstre, og mor og far tok en samtale med dem, men ingenting bekymringsverdig kom frem da.
Men nå har eldste søstra mi kommet med noe som gjør meg særdeles bekymret.
Det viser seg at eksen min, far til mine tre barn, har forgrepet seg på henne da hun var 12 år gammel.
For å nevne noe, så har han utført oralsex på henne, onanert i nærheten av henne, men i følge henne har han ikke presset henne til samleie eller vært truende.
Tankene mine går nå automatisk til mine tre, små barn, jenta mi er snart 5 år.
Har pratet med søstra mi, og hun forstår jo bekymringen min angående ungene mine.
Men hva gjør vi ? Vi er jo enige om at eksen min bør straffes for det han har gjort, dette er 9 år siden.
Jeg og søstra mi er enige om at jeg skal komme til dem , og vi skal fortelle om disse tingene til mor og far, og jeg har fortalt henne at jeg støtter henne uansett, for ting blir ikke bedre av å gå å bære det inni seg.
Men åssen gå frem ?
Saken bør jo anmeldes, men jeg er særdeles usikker på hvor vi bør begynne og hva vi bør gjøre først.
Jeg har jo slett ikke lyst til å la eksen min ha ungene, om det er fare for at han forgriper seg på dem
Håper instendig på svar