HURRA!!!
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Nå har jeg da bynt med psykolog hjelp å går der hver uke
Jeg har virkelig ikke ord på hvor mye det hjalp å fortelle han ALT å hvor godt jeg føler det etterpå. selvsagt føler jeg meg liten å ting er vanskelig. Men psykologen ga meg ett VELDIG godt råd som jeg tror alle her trenger å høre..
Han sa jeg måtte slutte å være problemet, jeg måtte innse å godta å akseptere at det har skjedd, det er ikke min feil å det vil alltid være endel av meg.. altså ENDEL ikke MEG som person. så jeg må kunne godta det som endel av meg, å ikke la det ta OVER meg. Det hjalp sååå mye. føler meg endelig FRI
Lykke til alle andre også
klem Ida :D:D:DSkrevet for 2 år siden # -
Hurra ja det kan du si.... kjempebra! det e det viktigste å akseptere og gå videre men godta det som har skjedd det kjem vi langt her i verden!!men må huske at vi aldri kan glemme og fortrenge, vi trenger å huske men akseptere og kommer alltid til å ha det i bagasjen. synst det e urettferdig at vi har opplevd dette men det kan gje posetiv innsikt og vi vokser utrolig mye på alt dette . det gjør igjen at vi kan hjelpe verandre og andre rundt oss.. vi trenger og å høre at det er håp og at det handler ikkje bare om oss men tusen vis av andre rundt om i hele verden.. trenger hverandre.. kommer nok til å slite mykje fremover men det er verdt å hjelpe oss sjøl og ikkje minst de rundt oss.. kjærlighet og omsorg e det beste som finst... spread the word!!!!!! hjelper også deg sjøl oå hjelpe andre.. føler av og til at eg går for mykje inn i meg sjøl og glemmer det rundt meg blir ufokusert..må sjå utover på det som er rundt oss og det som er godt også.. ikkje berre det negative.. <3 <3 <3 LoveSkrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.