Hei, jeg er 28 år...og ble utsatt for overgrep av min tidligere stefar fra jeg var ca 2 til sommeren etter at jeg fylte 15. det var incest ...og jeg sliter i dag velding med dette....
overgrepene var intense..ofte, å jeg husker masse av det...sku ønske jeg ikke husket det. han tok fra meg barndommen min...følelsen av verdi...alt. !
han hadde samleie med meg fra jeg var ca 4-5 år og jeg husker ennå hvor vondt det var...han kom ned på rommet mitt om natten,eller nåe moren min ikke var hjemme så skjedde det i deres seng. han kalte meg hans lille kone... han var og voldelig, brukte å stenge meg inne på vaskerommet,helst naken..det var ingen varme der å jeg frøs ..turde ikke røre meg,eller kle på meg,for da visste jeg at det ble mere juling.
han "lånte " meg og ut til hvertfall to venner..mulig flere,men det er jeg ikke sikker på. overgrepene sluttet da moren min å jeg flyttet til en annen by...
hei, ny her...dette er min historie...
(4 innlegg) (3 deltakere)-
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 2 år siden #
-
menn er så jævlig talentlause. Ikke alle, men enkelte. Fyfaen jeg blir kvalm over hva de er i stand til å gjøre med enkelte.
Every day I wish to make the world more beautiful than I found it.Skrevet for 2 år siden # -
takk...
Skrevet for 2 år siden # -
Hei Pernille.
Helt forferdelig historie. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive for å få deg til å føle deg bedre etter det du har skrevet her, for jeg regner med at da du skrev dette hadde du mange forskjellige følelser som surret rundt i kroppen.Eneste jeg kan si er at jeg håper du får hjelp eller har fått hjelp av noen og klarer å leve et noenlunde "normalt" og godt liv. Takk for at du delte din historie. Jeg er ny her inne, og må bare få sagt at ved å lese her inne så føler jeg meg ikke alene når det gjelder dette temaet. Det betyr faktisk Pernille at du har verdi for en vilt fremmed over nettet. Stå på! Må ha troen på at en dag vil det bli lettere og du vil klare å pakke ned fortiden til en liten ball som du kan leve med.
Klem
Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.