hei jeg er en jente på 15 år som ikke har det noe bra. . keg går ofte å tenker på hva som er bra å ka som er dårlig. . når dagen min er ferdig så er jeg som sagt veldig sliten. . jeg prøver å snakke med de voksne. men på skolen så er det ganske mye bråk. jeg blir nesten banket opp værdag fordi når jeg var lita så hadde jeg mye stress i meg . får grun av det som skjedd med meg når jeg var lita. jeg hvart voldtat da jeg hvar 3 år til jeg hvar 9 å i dag så sitter han i fengsel. å jeg klarer ikke å slutte å tenke på hvor vont jeg har det. så jeg håper at noen kan hjelpe meg så fort som mulig. jeg har også godt til sykolog men no har jeg slutta på grun av at de synes at jeg klarer meg fint nåkk. jeg har prøvd det ganske lenge men jeg synes ikke at det går så veldog bra. og ejg lure på hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke har noen og snakke med.. kan dere gi meg noe råd sån at jeg kan klar meg på min egen hånd
hei hei
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Skrevet for 2 år siden #
-
Skjønner frustrasjonen din... Prøver ha en hobby å drive med for å ta opp tiden i stedet for. Hører på musikk så jeg kan tenke på noe annett, men det er ikke lett... Jeg er 29 år og har endelig anmeldt min overgriper, venter på rettsak.. Litt sent... men bedre d enn aldri da... Om d gjør livet bedre får tiden vise. Skal på Betania Malvik en gang neste år håper jeg. Står på venteliste.
Har du kontakt med ett senter mot incest der du bor? SMISO? Du kan alltids ringe incest telefonen. Har selv ikke brukt den enda, men jeg vil gjerne det.
Hvis du trenger noen å snakke med kan jeg være her hvis du vil
Send meg en mail så kan vi holde kontakt
Stooor klem til deg
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.