Happy-tråden
(25 innlegg) (8 deltakere)-
Til tross for at sommaren her har tatt en pause og kroppen verker over alt, så er eg glad og tilfreds. Går nye skritt for hver dag og ser at andre også gjer det. Det gleder meg veldig.Skrevet for 3 år siden #
-
Jeg er i grunn glad og trist på en gang, men jeg skal tillate meg selv å være det.
Jeg er mest av alt takknemlig for at jeg har mennesker rundt meg som støtter meg i den kampen jeg er i. Jeg har hatt gode behandlere som har ført meg dit jeg er i dag, og gitt meg styrke til å jobbe mot framtiden. Jeg har en kjæreste som ser mine behov og som står ved min side, selv når jeg ikke forstår verdien av det. At han takler mine nedturer og aldri pusher meg på intimitet og de tingene jeg til tider finner vanskelig. Det er beundringsverdig.
Så til tross for at jeg kjemper mot mareritt hver natt, spising hver dag og vonde minner hvert døgn, er jeg takknemlig og glad for at noen elsker meg slik jeg elsker dem! Det er ingen selvfølge.
Like fullt er jeg glad for at det finnes mennesker som dere her ut. Mennesker som finner sammen for å dele gleder og smerter. Mennesker som våger å fortelle historien sin og bidrar med å øke fokus på de tematikker som verden burde kjenne bedre til.
Jeg kan skrive en bok her og nå, for det er så mye jeg er takknemlig over mitt i all sorg og smerte. Jeg ønsker oss alle en fin søndag, og håper resten av sommeren blir god mot oss.
Gode ønsker fra Liljen
http://www.piczo.com/liljensverdenSkrevet for 3 år siden # -
Ah!
Endelig antydning til SOMMER her nord!!! Me like!
Skrevet for 3 år siden # -
Vet ikke om det er rette kapittelet å skrive dette på, men fant ingen andre passende steder og eg syns det var så godt sagt. Min kjære sa til meg i går. Livet er på en måte som ett stigespil. Du kaster terning klatrer opp stiger og så trår du feil, eller kaster for dårlig terning og rutsjer ned flere trinn og enda til nesten helt ned. Men aldri helt ned. og jobber du på lenge nok så når du målet. Stå på folkens og gi aldri opp for til slutt når en MÅL. Ha en fin sommerSkrevet for 3 år siden #
-
Det synes jeg var godt sagt av han
Håper du får en fin sommer, du og. Jeg har enda noen uker igjen til ferien... Det er på sommeren man skulle ha vært lærer... :/Skrevet for 3 år siden # -
Ja, ikke sant Kristin. Det er faktisk noen uker til min kjære har ferie også.Jeg er jo så "heldig" at jeg er uføretrygdet og jobber bare når det er behov og eg orker i barnehage. Nå er det ikke behov og eg sitter med foten på en stol, så da orker eg heller ikke :). Men eg er så heldig at eg har laptopp og leke meg med, eg har masse musikk å høre på , har masse lesestoff og så elsker eg og strikke. Har samla meg opp flere poser med ferdig strikketøy.Det er slikt eg håper å få selle eller så gir eg det vekk i gaver. Har ett par gode venniner som stikker innom når det passer med skifta demmes og ei vennine i usa som eg prater med på msn så og si hver dag, kan man ha det bedre???;):):D:blush:Skrevet for 3 år siden #
-
Flott at du har det bra, farmor47
Har 28 års brylluppsdag i dag, er det noen som kan slå den? Og eg er veldig lykkelig gift :=)Skrevet for 3 år siden #
-
Kjære farmor47 Gratulerer med bryllupsdagen og takk for alle dine fine tilbakemeldinger til personer som er inne på forumet. Jeg er også lykkelig gift, og den 6. desember har vi vært gift i 39 år. Det er lenge det.
Kjære Kari! Dere har virkelig vært flinke og heldige. Eg som trodde vi hadde vore gift lenge. 39 år eg søren meg ikkje verst.:D Det er vel mye hard jobbing og. Og vilje til å få det til å funke, det er viktig. Reknar med at du har ein mann som du kan snakke med det aller meste med og at han er en av dine beste venner. Vennskap er fryktelig viktig i ett for hold det og. Eg har godt tid for tida og syns det er givende og kjekt å kunne prøve å vsvare og vere til hjelp, viss det funkar. Eg har kome så langt sjølv, men har vore særs langt nede, så eg aner litt av hvordan mange som er i "start2 gropa har det. Sikkert ikkje alle råd og vink som er like konstruktive, men eg har viljen ti og evnen til og lytte og håper at noen av mine råd kan vere til hjelp for noen. skal prøve å huske brylluppsdagen din Kari. KlemSkrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.