Happy-tråden
(25 innlegg) (8 deltakere)-
Er du umåtelig glad og lykkelig i dag? Fortell oss hvorfor!? Verden trenger litt positiv energi, og vi må prøve å gi hverandre litt glede og latter. Så, skriv i vei!Skrevet for 4 år siden #
-
Jeg er faktisk veldig glad, jeg
Glad for at jeg valgte livet!
Takknemlig for alle sjansene og mulighetene jeg har fått. Og håpefull...for jeg er nemlig ikke ferdig enda!
Skrevet for 4 år siden # -
Har vi ikke noe å være glade for her inne? :/ Joda, det er et forum om seksuelle overgrep/incest, men halloen!?! Vi trenger litt andre input også, gjør vi ikke, i en ellers rævva hverdag? Ja, vi er misbrukte. Ja, det er noe som ikke skulle ha skjedd, og fortsetter å skje med så veldig mange rundt oss. Men med så mye negativitet som det er i dagens samfunn, må vi da klare å finne NOE positivt? Jeg, for min del, lever i en krigssone for tida..min datter er hormonell til de grader, og det går ut over alle sammen. Et rent lite helvete til tider, men dog...gurimalla så glad jeg er for at jeg har både henne og resten av krigførerne
Jeg vil bare gi et lite tips, dersom det er noen andre her med lignende tilstander; jeg ga min datter en kladdebok, der jeg skrev "TAKKEBOK" uttapå. Ungen var trillrund i øynene..hva skulle vel hun ha å takke for, og hadde det tippa helt over for husets slavinne, nå da? Iallefall; hver dag må hun skrive ned minst 5 ting som hun er takknemlig for, og så må hun pynte og tegne litt rundt. Og det virker, faktisk(litt, iallefall.. ). Hun må da fokusere mer på det positive, istedetfor å bare øse ut av seg om alt som er så negativt, og møkkaforeldre, og alt det der. I den står det faktisk at hun er veldig takknemlig for at hun har oss
Jeg er dritglad, takknemlig og helt ustyrtelig lykkelig for at jeg er ferdig med cellegiftkur og at kreften er borte. Nå håper jeg bare at energien skal komme med våren!!!!Skrevet for 4 år siden #
-
Litt av en tankevekker må jeg si. Hva er det som gjør at det så mye enklere å skrive om det som er vanskelig enn det som gjør oss glad. Jeg er veldig glad for at jeg har kommet så langt at jeg kan gå på en liten jobb av og til. Jeg er glad for mine barn og barnebarn, jeg er glad for at jeg er frisk og ved god helse og nå gleder jeg meg til og reise på vinterferie snart!!!!:lol:Skrevet for 4 år siden #
-
[quote=Rosa]Jeg er dritglad, takknemlig og helt ustyrtelig lykkelig for at jeg er ferdig med cellegiftkur og at kreften er borte. Nå håper jeg bare at energien skal komme med våren!!!![/quote] Så utrolig bra!!!
Vi er kjempeglade for det, vi også
Hei alle dere her inne og resten av verden for den sags skyld.:lol: Dette var kjekt å lese. Jeg er også veldig glad og fornøgd i dag. Jeg har egentlig så veldig mye å være takknemmelig for. Jeg har verdens beste, omtenksomme, og snille mann, har tre barn som har flyttet ut og greier seg helt flott. har ei sviger datter og to barnebarn og en svigersønn. Har vel av og til ikkje ølike godt forhold til alle mine barn, men det kan jeg vel ikke forvente. I dag har jeg gjort noe jeg har hatt lyst til lenge, men ikke helt turd. derfor eg eg stolt av meg selv og det gjør meg selvsagt glad. Har dysleksi og det tar litt tid å få lest alle innlegga. Selv om det er vondt å lese noen/mange av innlegga, så er de veldig godt også. For da ser en at det en selv har opplevd, det er det andre som har liknende opplesvelser av også. Det gjør godt Det er snart vår, det kan man være glad for. Når sola kommer seg over fjellet så kommer sola inn vinduet mitt, om ca en time, det gjør meg alltid glad. Se posetivt på verden, for bak skyen er himmelen alltid blå.Skrevet for 4 år siden #
-
Nå gleder jeg meg over at det er påske. Vi skal på hytta og får besøk av barn, svigerbarn og barnebarn. Det må da være lykken på jorda å få besøk av et herlig lite barnebarn på snart 7 mnd. God påske til alle som titter innom!!!:cool:Skrevet for 4 år siden #
-
Jeg er så glad for at jeg har fått bekrefta at det kunne ha blitt gjort noe, at barnevernet kunne ha stoppa alt, allerede fra starten. Jeg har svart på hvitt at barnevernet ikke har gjort jobben sin, de har gjort grove feil - noe som førte til at jeg nå fikk billighetserstatning
Det er en veldig god følelse å kjenne på, at jeg har kommet dit jeg er i dag. Hvem hadde vel trodd det for endel år tilbake? Jeg tør å stå frem, tør å fortelle om det som er så viktig å fortelle om. Hele livet mitt ligger ute på faen heller, når jeg tenker etter..og det gjør meg igrunn ingenting..for folk trenger å vite, de trenger å høre om det. Jeg har ingenting å gremmes over, derfor forteller jeg. Til tider er det som om man "bretter ut hele livet sitt", men det er jaggu meg nødvendig, det og. Alt av tanker og følelser kan deles, og bør deles, for at andre skal forstå..og for at de som ikke kan forstå skal få et innblikk..Skrevet for 4 år siden # -
Jeg er også veldig glad.
Glad for at jeg har kommet så langt i livet mitt.:lol:
Har ikke lagt ut hele livet mitt her, men har skreve ned det aller meste. Både av godt og ondt. Måtte skrive alt for å forstå. Det er altfor langt til å legges ut her i sin helhet. I alle fall slik det er skrevet. For da jeg skrev det var det for å huske og forstå. Det er stilet til H... som er min mor. Var sint på henne. For mye. Det har eg sluttet med, fordi det er ikkje andre enn meg selv det går utover.
Det eg er mest glad for akkurat nå er at eg har funne FaenHeller
Her inne er det godt å være, så eg eg glad for at eg har min eldste sønn på besøk.
Han vet litt om ikke i detalj av hva som skjedde mor hans da ho var barn. Han kom heiom på besøk da eg var midt i min prosess med å skrive og gråte. Kunne og ville ikke skjule det.
Så er eg glad for at eg i dag klarte å sprenge ei grense å gå langt i motbakker og ned att. Har ikke klart å gått den ruta på 13 år.:D:D
Og så til sist men ikke minst for at eg har en så flott mann. :lol::lol::lol:
God påake til alle som titter innom.
p.s. Viss noen vil skrive mail til meg, så bare skriv
Hei alle sammen! Vil sende en liten hilsen till som trenger enn oppmuntring. Eg har det så fint. Har bestemt meg for å kvitte meg dei to siste tinga hans. Det gjorde meg så glad. Eg er også takknemelig for at eg klarer å jobbe noen timer pr uke. Får stort sett jobb når eg orker. (vikar i barnehage) Eg har 3 fantastiske barn, to flotte svigerbarn og 2 skjønne barnebarn. sola skinner og eg tror at eg med mye hard jobbing kan leve ett godt liv resten av livet. Lykke til videre alle dere andre og se fremover. Ikke la dere knekke. STÅ PÅ!!!!:D:):lol::blush:Skrevet for 3 år siden #
-
Solen skinner og ute er det varmt!!! Deilig vårstemning.. Jeg hadde mitt første møte med SMI sist uke. Har møtt henne jeg det siste året kun har skrevet med på e-mail. Det var SKUMMELT, men jeg klarte det!!!!! Jippiiiii!!!!!!!! Er skikkelig stolt av meg selv, og klarer å si det også.. hehe.. Håper alle får en flott uke!!Skrevet for 3 år siden #
-
Så flott, Mayalille
Stolt over deg, jeg og. Det er klart at det er noe helt annet å skrive med en person, enn det er å snakke, face to face. Lettere å få ordene ut når man kan tenke og vurdere..og dessuten er det ingen som ser hvordan du reagerer.Skrevet for 3 år siden # -
Takker for det, Kristin! Det var et virkelig godt valg og noe jeg ikke angrer på, det er helt sikkert. Og jeg håper at alle som føler seg klar til det og har behov for det, tørr å ta kontakt med SMI, møte opp, ringe, eller skrive en e-mail, slik jeg gjorde. Det hjelper så utrolig mye å ha noen å snakke med om alt det vonde, med noen som virkelig forstår hva man strir med! Ha en ny fin uke alle sammen!
Skrevet for 3 år siden # -
Babysmil
Skrevet for 3 år siden #
Svar »
Du må være innlogget for å skrive.