Godt nyttår
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Hei alle sammen. Eg har vore lenge vekke fra siden på grunn av kneoprasjon, rehabelitering og litt familie greier. Ser at det er mange som har skreve i den tiden eg har vore vekke. eg vil egentlig berre få ønske dere alle sammen ett fantstisk godt nyttår. ett nytt år har 365 ubrukte dager i seg. Dager til å jobbe hardt for å få det bedre emd seg sjøl. For at vi skal kunne fungere godt og leve det gode liv, må vi først og frems finne oss sjøl, ta vare på ogg sjøl og ta dei rette valga for oss sjøl. gjer vi det kan vi bruke litt av overskuddet vi får til å hjelpe andre osm ikkje har kome sålangt. Hjelpe andre til å forstå at dei har rett, at det ikkje berre er "dumme" tanker. Kvar ny og ubrukt dag har mulighetene i seg. La oss sammen love kvarandre å ta vare på dei dagene sette oss små og store mål for kva vi vil bruke året til. sett opp ønsker og gjere det vi kan for å oppnå dem. Vi klarer det aller meste om vi vil og vil det nok, om vi orker og vi må aldri aldri gi opp. GODT NYTTÅ ALLE SAMMENSkrevet for 3 år siden #
-
Dette var kloke ord farmor. Ønsker deg også et riktig godt nytt år!Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.