Ja, da var jeg kommet så langt. Alt er bare forvirring. (den)Mann tar stadig kontakt. jeg svarer ikke. folk rund meg forstår ikke. jeg sier ingenting. føler jeg har gjort noe galt. trur alle syns jeg oppfører meg teit. ungår steder jeg var glad i. forlot et miljø med gjennværende som har sluttet å ta kontakt. alt er bare rart. kan ikke snakke med noen om det. jeg er sliten. alltid. alene. usikker. vet ikke hva jeg skal si til den mann. vet ikke mye lenger...
Forvirret
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Skrevet for 2 år siden #
-
Hei Amy! Du gjør rett i å ikke svare. Du er ikke alene om at å unngå steder du likte å gå på, men du må ikke gi opp å komme tilbake til de stedene du likte være på på grunn av dette. Jeg har selv kuttet med min familie åja det er rart etter alle disse årene. Mest av alt sårt, men det er enda sårere egentlig ha kontakt. Fordi de visste og gjorde ingenting... Det er det værste sviket i ett menneskesinn...
Håper du har noen du kan snakke med? Ikke hold deg alene. Jeg går til psykolog og har min egen FB gruppe på grunn av dette. Det å måtte kjempe for å bli trodd på er tungt også, spesielt siden e var 6 år da e først sa ifra til voksne rundt meg...
Klem til deg Amy
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.