Hei! Jeg har alltid hatt et anstrengt og ubehagelig forhold til min far. Jeg klarer rett og slett ikke se han i øynene og når jeg gjør det føler jeg en slags skyldfølelse blandet med avsky. Da vi var ung var vi på ferie hele familien, og jeg husket jeg våknet midt på natten mens han satt på sengen min og ristet på hodet. Jeg husker senere gråting og at det var mye krangling på bilturen hjem. Før den tiden var jeg en pappas jente, etter da følte jeg alltid ubehag sammen med han, og det føler jeg fortsatt. Det var/er faktisk som hver gang han vil ha en klem at jeg vil kaste opp, eller forsvinne. Jeg sov veldig ofte med mine foreldre, jeg var vel rundt 10-11 på den ferien jeg nevnte.. er dette bare innbilt fantasi eller kan noe faktisk ha skjedd? Foreldre mine er skilt nå og jeg treffer han veldig skjeldent. Jeg har et rart forhold til sex, har bare sex hvis jeg er full og er ofte promiskuøs etter alkoholinntak men hvis det er snakk om et ordntlig forhold til en gutt hvor vi er edrue føler jeg meg ekkel når han tar på meg og det hender jeg blir kvalm og vil kaste opp når jeg har latt han ta på meg for lenge. Vær så snill hjelp meg, tenker veldig mye på dette :/
Fortrengte minner
(3 innlegg) (3 deltakere)-
Skrevet for 2 måneder siden #
-
Jeg kan ikke svare på om hva som kan ha skjedd.
Min far var en av mine overgrepere og jeg følte akkurat som du sier.
Det ene øyeblikket var alt flott og fint og etterpå visste jeg at det hadde skjedd noe ikke burde.Det kan være du har fortrengt det, det gjorde jeg i veldig mange år.
Skrevet for 2 måneder siden # -
Hvis man lever sammen med overgriperen sin, kan man lett "spalte vekk" det negative som skjer for å klare å opprettholde fasaden, den dagligdagse kontakten osv.
Det skjedde meg, og derfor husket jeg ingenting før etter mange år. Det som det startet med når jeg begynte å huske, var en magefølelse som sa meg at "HAN forgrep seg på meg!" Bare en ekkel magefølelse, men veldig sterk. Etterpå har minnene kommet.
Skrevet for 2 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.