Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Familie rådgiver
(3 innlegg) (2 deltakere)-
Jeg har gått til det skrittet å ringt å snakket med en familerådgiver.. Først å fremst var det i forhold til hva jeg bør gjøre med risken av at de her mister gården.. Svaret jeg fikk var mildt sagt hårreisende!! Han spurte jo om jeg har hatt noen som helst forståelse eller støtte fra dem, men svaret måtte jo bli INGENTING! Brast i gråt, tror jeg har grått mer det siste året enn hele mitt liv helt til nå, mer vil komme dess mer jeg må tenke over svaret jeg fikk fra ham.. Han synest jeg ski gi f å anmelde å la det skje det som måtte komme siden de ikke bryr seg om meg hvorfor skal jeg bry meg mer om dem?... De vil bare hate meg mer å stå bak ham uansett, hvorfor skal å vil de forandre synsvinkel nå? Frykter mest med at han tar livet av meg tilslutt.. (Kansje vært det beste for MITT standpunkt synest ikke viktig samme hvor jeg snur meg uansett..) Jeg tror jeg må snakke mer til råds over hva jeg kan gjøre og hva som kan skje hvis jeg tar det steget.. Jeg står jo helt mutters alene med hele driten uansett......Skrevet for 2 år siden #
-
Så grusomt!! Jeg kjenner jeg blir rasende. Hvorfor skal ikke mennesker få hjelp?? Du må være sterk og komme deg igjennom det! Jeg aner ikke hva jeg skal si mer, for jeg vet jo hvor hardt det er, men du må bare holde ut!Skrevet for 2 år siden #
-
Synest jeg har holdt ut lenge nokk jeg.. 18 år av livet søkk borte, tankene har jo ulmet om saken mer eller mindre hele tiden. Har prøvd ignortert, har prøvd flykte, har prøvd glemme. Men kroppen glemmer aldri den blir aldri helet.. Føler meg livstidsdømt til et liv uten noen på grunn av det... Så hvorfor kan jeg ikke få slippe fri da??? Å være mor til en unge jeg ikke kan være mor til på grunn av faren... Større smerte ei heller større tomhet finnes ikke... Jeg skal snakke med advokat å høre hva han eller hun sier. Sikkert nokk for gammel sak å gjøre noe med...Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.