Jeg tror følelses senteret mitt er særdeles umodent...vet ikke hvordan jeg skal uttrykke det jeg kjenner, hvordan jeg skal føle det. å føle skremmer vannet av meg å jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre...aner ikke hvordan jeg skal uttrykke meg eller gjøre med det som kommer. klarer ikke stå i det, kjenne på det...skulle ønske noen kunne si hordan man skal vise det som er inni seg, hvordan viser man sorg å tristhet, er det meningen man skal gråte ? hvordan gråter man...? hvordan gjør man det ....å viser det som er inni seg...
Følelsen...
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 3 måneder siden #
-
Å ja, kjenner meg igjen.
En vennine sa til meg, når jeg gikk 1.året på videregående : "Du ler alltid på feil plass du!"
uff- den traff. Jeg hadde akkurat ledd meg krokete av en dame på høyhælte sko som, skulle gå ned en glatt bakke..ETter hvert lærte jeg åvente med å le, til andre lo..Når andre gråter over de jeg har opplevd, sitter jeg å ler.
Og plutselig kommer tårene , uten at jeg forstå hvorfor.
Følelser! Di måtte legges på hylla- for å overleve. Nei,uff, heldig vis- fult så gale er de ikke. Men di har vert godt parkert under overgrepene, derfor er de så vanskelig. Og grusomt vondt nå når di kommer tilbake. Det er nesten ikke til å holde ut- når en må kjenne smerten far et overgrep. Jeg blir gal! Gal av å kjenne hvor vondt de var!Lykke til Pernille.
En dag gråter vi kanskje på rett plass!
hehe
klem til deg fra meglyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 3 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.