Et litt sjenert hei..
(4 innlegg) (3 deltakere)-
Et litt sjenert hei til alle dere her på forumet. Har ikke gjort dette før. Tror jeg trenger det. Det har jeg nok gjort lenge. Men litt ekstra nå. Er inne i en veldig slitsom fase. Minner og sånn. Prøver å huske - og forholde meg til det jeg husker. Jævlig. Jævlig vanskelig og jævlig ekkelt. Tenker jeg ti år tilbake trodde jeg at min historie var historien om Ingenting. I hvert fall bare noe helt lite noe. Med en litt perifer person. Historien blir bare mer og mer ekkel. Flere personer. Nære personer. Prøver å komme gjennom det, ta imot det som kommer. Jeg vil jo det. Har jo kjempa med meg selv for å huske og forstå i så mange år nå. Men det er tøft. Tror kanskje jeg trenger dere her inne. Men blir kvalm bare av å skrive denne meldingen... Men nå gjør jeg det likevel. Og sier hei.Skrevet for 3 år siden #
-
Hei Storelille:) Velkommen hit. Her er det mange som er i samme situasjon som deg. Det er godt å ha et sted der man anonymt kan dele sine innerste tanker og kanskje få litt forståelse av noen son vet hvordan det føles. Ønsker deg lykke til:blush:Skrevet for 3 år siden #
-
Takk
Litt rart at det er mitt innlegg som ligger her. Og at noen svarer meg. Det gjør godt. (Men godt er jo alltid litt skummelt)
Takk altså. Fint med hyggelige mennesker som du
Skrevet for 3 år siden # -
Velkommen til oss Storelille. Du har alle rede kommet deg ett stykke på vei. Du har kommet inn til oss andre. Her er vi mange. Noen har kommet langt, andre er i startfasen. Og enda andre har kommet så langt det lar seg gjøre, nesten. Her diskuterer vi små og store problem. Ingen ting er forlite elelr for stort. Vi hejlper så godt vi kan. Det å skrive inn her og få vite at andre kjenner det akkurat eller nesten som deg, gjør veldig godt. Du kan diskutere ting å kanskje se det fra andre sider. Det er godt å vere her og samtidig tøft. Kom gjerne med masse her, du vet at det i alle fall er mange som leser det og likvel vet vi ikkje hvem du er, så lenge du ikkje vil det. stor klem til du som er så modig at du kom inn hitSkrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.